Retail Outlook
  • Over Retail Outlook
  • Inloggen

    Wachtwoord vergeten

    of
    Inloggen met LinkedIn

    Account aanmaken

  • Categorie
    • Blogs
    • Video's
    • Reports
    • Podcasts
    • Webinars
    Bezoekersaantallen tijdens lockdown 2

    Bezoekersaantallen tijdens lockdown

    Carly Leget 23 februari 2021
    Blogs
    Sinds 15 december zijn alle niet-essentiële winkels gesloten: wat betekent dit voor het bezoekersaantal in wijkwinkelcentra, waar een deel van de winkels wel geopend is?
    Online platforms: meedoen of niet? 0

    Online platforms: meedoen of niet?

    Olaf Zwijnenburg 22 februari 2021
    Blogs
    Online retail groeit al jarenlang veel harder dan fysieke retail - de afweging om wel of niet met platforms te gaan samenwerken is maatwerk en vraagt om een strategische, operationele en financiële analyse.
    Breaking brands – Leer van Amazon Fresh, C&A & Carturesti 0

    Breaking brands – Leer van Amazon Fresh, C&A & Carturesti

    Retail Outlook 28 januari 2021
    Blogs
    Raak geïnspireerd door innovatieve concepten die inspelen op de verschillende retailtrends voor nu en de toekomst - welke breaking brands gaan jou inspireren?
    Virtual Store Tour: Goossens Nuenen 1

    Premium Virtual Store Tour: Goossens Nuenen

    Frank Quix 28 januari 2021
    Video's
    Ontdek de grootste winkel die we tot nu toe virtueel beschikbaar hebben gemaakt: de winkel van Goossens in Nuenen.
    Virtual Store Tour: Mensperience 1

    Premium Virtual Store Tour: Mensperience

    Frank Quix 25 januari 2021
    Video's
    De winkel van Only for Men in Doesburg is een waar feest voor mannen die van mode houden - breng nu een virtueel bezoekje aan deze Mensperience.
    Virtual Store Tour: Miniso 6

    Virtual Store Tour: Miniso

    Frank Quix 18 januari 2021
    Video's
    Miniso is een nieuw concept in Nederland. Tot nu toe heeft Mirage Retail Group drie vestigingen geopend. Neem een kijkje in de grootste vestiging: Eindhoven.
    Sustainability Report 0

    Sustainability Report

    Franziska Röhnelt 5 maart 2021
    Reports
    Wil je meer weten over hoe je jouw organisatie klaarstoomt voor een duurzame toekomst? Laat je inspireren door internationale casestudies die vooroplopen rondom sustainability.
    Impactanalyse: Onderweg naar een ander normaal 1

    Impactanalyse: Onderweg naar een ander normaal

    Francella ter Haar 3 maart 2021
    Reports
    Dat retail blijvende veranderingen overhoudt aan de coronacrisis is inmiddels zeker. Met welke gevolgen moeten we rekening houden? En wat zijn de toekomstverwachtingen?
    Rabobank Retail Update | Maart 2021 0

    Rabobank Retail Update | Maart 2021

    Olaf Zwijnenburg 2 maart 2021
    Reports
    Het ziet er na de persconferentie van 24 februari nog steeds helemaal niet goed uit voor met name de non-food retail: het gevolg is dat naar schatting 30 tot 40 procent van de non-food winkelstraat nog steeds zwaar onder druk staat.
    In gesprek met Itai Gross, CEO en oprichter van NADUVI 0

    In gesprek met Itai Gross, CEO en oprichter van NADUVI

    Dirk Mulder 26 februari 2021
    Podcasts
    ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Itai Gross, CEO en oprichter van NADUVI: een online interieur-outlet waar items van bekende interieurmerken met hoge kortingen worden aangeboden.
    In gesprek met Floris Venneman van Bureauvijftig 3

    In gesprek met Floris Venneman van Bureauvijftig

    Dirk Mulder 19 februari 2021
    Podcasts
    Deze week gaat Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Floris Venneman van Bureauvijftig.
    In gesprek met met Eva van Schijndel van Savara Intimates 3

    In gesprek met met Eva van Schijndel van Savara Intimates

    Dirk Mulder 12 februari 2021
    Podcasts
    Nog even en het is Valentijn: geen beter moment om in gesprek te gaan met Eva van Schijndel, oprichter van lingeriemerk Savara Intimates.
    Sustainable Brand & Retail Event 0

    Premium Sustainable Brand & Retail Event

    Franziska Röhnelt 5 maart 2021
    Webinars
    Laat je inspireren door Javier Goyeneche (Founder & President ECOALF), Michael Skou (HR Director REMA 1000) en Paul de Jong (CEO IKEA Nederland) die tijdens het Sustainable Brand & Retail Event van de Ebeltoft Group meer vertelden over sustainability binnen hun organisatie.
    Bouwen op je gedachtegoed | Dille & Kamille 0

    Bouwen op je gedachtegoed | Dille & Kamille

    ruben broodcoorens 5 maart 2021
    Webinars
    In deze aflevering: Hans Geels (Algemeen Directeur) & Manon van Til (Manager Merk & Inspiratie) over de geschiedenis en de toekomst van Dille & Kamille.
    Thoughtful Thursday | In gesprek met Angela Ursem 0

    Thoughtful Thursday | In gesprek met Angela Ursem

    Alyssa Vogelaar 4 maart 2021
    Webinars
    Deze week te gast bij Thoughtful Thursday: Angela Ursem, Founder van huidverzorgingsmerk Food for Skin.
L'Oréal Paris lanceert digitale make-up tool
5 november 2020 5 nov 2 minuten 2 min. 6
  • Trends
Door Retail Outlook
Trends L'Oréal Paris beauty digitalisering

L'Oréal Paris lanceert digitale make-up tool

L'Oréal Paris heeft een interactieve digitale make-up-lijn gelanceerd. Het is een nieuwe, creatieve manier om te experimenteren met make-up in een virtuele ruimte. De tool is beschikbaar op Google Duo, Snapchat en Instagram en is gericht op Gen Z. Gebruikers kunnen live op beeld gebruikmaken van diverse filters die meebewegen op het scherm, voor een 'bijzondere en hyper-realistische look'.

Webinar - AXI

Het beautymerk werkt voor de tool, genaamd Signature Faces, samen met Virtue: het creatieve bureau van Vice. L'Oréal Paris is hiermee het eerste beautymerk dat direct wordt geïmplementeerd in het video conference-systeem Google Duo. De volledige collectie wordt beschikbaar gesteld via Snap Camera. Deze plug-in maakt het mogelijk voor gebruikers om de digitale filters te activeren en dragen tijdens het videobellen en op Instagram en Snapchat.

'Nu het grootste deel van onze sociale interacties plaatsvindt via schermen wilden we met Signature Faces het potentieel van digitale persoonlijke zelfexpressie laten zien', aldus Virtue. 'De samenwerking met L’Oréal Paris - en het experimenteren met de grenzen van digitale esthetiek en cosmetica - was te gek. L’Oréal Paris heeft gedurfde stappen gezet richting een spannende, nieuwe toekomst.' 

Vind ik leuk Vind ik leuk
Deel dit in jouw netwerk
De toekomst van het winkelen
PushPro
Retail Outlook © Retail Outlook 2020

Menu

  • Over Retail Outlook
  • Privacy statement
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer

Volg ons

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Youtube