RetailAgenda Impactanalyse Corona - deel 2
Webinars Retailagenda impactanalyse corona

RetailAgenda Impactanalyse Corona - deel 2

De Retailagenda heeft in januari en februari 2021 opnieuw grootschalig onderzoek gedaan onder consumenten, retailers, vastgoed en gemeenten over de gevolgen van de coronacrisis voor de retail non-food.

In dit webinar spreken Brigit Gerritse (programmamanager Retailagenda) en Frank Quix (Q&A Insights & Consultancy) over de resultaten van de impactanalyse en de verwachtingen van de verschillende stakeholders. Te gast zijn:

De Retailagenda is een initiatief van het ministerie van Economische Zaken en marktpartijen uit de sector detailhandel die belang streven naar een gezonde retailsector. De Retailagenda bestaat uit 21 afspraken die erop zijn gericht om samen de aantrekkelijkheid van winkelstraten te vergroten/verbeteren.

Voeg Retail Outlook Platform toe aan startscherm.

Klik op en dan "Zet in startscherm".

Voeg Retail Outlook Platform toe aan startscherm.

Klik op het drie-stippen menu en dan "Toevoegen aan startscherm".