0 Albert Heijn vermeldt CO2-uitstoot op eigen merkproducten Retail Outlook 17 april 2024 Trends Albert Heijn begint met het vermelden van de CO2-uitstoot op de verpakkingen van haar eigen merkproducten, waaronder kip, varken, eieren, zalm en vegetarische producten.
0 Komt de volgende retail personalisatie golf in 2024? Retail Outlook 16 april 2024 Trends Winkels streven naar personalisatie, waarbij het doel is om elke aankoop te laten aansluiten bij de identiteit van de klant.
0 Amazon intensiveert investeringen in generatieve AI Retail Outlook 15 april 2024 Trends In de jaarlijkse brief aan aandeelhouders deelde CEO Andy Jassy van Amazon de positieve financiële vooruitgang van het bedrijf en benadrukte hij de groeimogelijkheden van investeringen.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Lies Goezinne Alyssa Vogelaar 14 maart 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Lies Goezinne, Managing Director van Holland & Barrett.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
104 Thoughtful Thursday | In gesprek met Humphry van Asdonck Alyssa Vogelaar 6 oktober 2022 104 Webinars thoughtful thursday ZIGT Black Friday Deze week te gast bij Thoughtful Thursday: Humphry van Asdonck, Director Business Development & Operations bij Mediabureau ZIGT.
61 Dille & Kamille boycot Black Friday Retail Outlook 29 september 2022 61 Trends Dille & Kamille Warenhuis Black Friday duurzaamheid Dille & Kamille zal dit jaar op Black Friday alle winkels in Nederland, België en Duitsland én de webwinkel sluiten.
191 Kerstman geeft meer uit dan Sint PwC Nederland 26 november 2021 191 Reports PwC Consumentengedrag Black Friday feestdagen In de decembermaand draaien veel retailers een belangrijk deel van de jaaromzet. Hoe kijken consumenten dit jaar aan tegen de uitgaven voor de decemberfeestdagen?
102 34% minder bezoekers in Nederlandse winkelcentra op Black Friday Carly Leget 1 december 2020 102 Blogs Black Friday Fysieke winkels Winkelstraten De verwachtingen waren hoog gespannen: wat zou er gebeuren op Black Friday dit jaar?
96 Haal het maximale uit Cyber Monday PushPro Notificatie Tool 27 november 2020 96 Blogs Black Friday Cyber Monday E-commerce Terwijl Black Friday volop aan de gang is, geven we onze sales nog een extra boost met Cyber Monday: maar wat is het precies?
124 Winkelen in het Nieuwe Normaal PwC Nederland 26 november 2020 124 Blogs Black Friday Cyber Monday E-commerce Coronacrisis De periode van Black Friday en Cyber Monday met direct daarna Sinterklaas en Kerst is normaliter ‘the most wonderful time of the year’ voor on- en offline retailers, maar hoe wordt het winkelgedrag tijdens de feestdagen van 2020 beïnvloed door het coronavirus en maatschappelijke trends?
104 Decathlon introduceert Green Friday Retail Outlook 25 november 2020 104 Trends Decathlon Sport Black Friday duurzaamheid Geen hoge kortingen, maar extra aandacht voor een gezonde planeet: dat is de insteek van Decathlon dit jaar rondom Black Friday.
105 Hoe druk wordt het op Black Friday in 2020? Carly Leget 23 november 2020 105 Blogs Black Friday Fysieke winkels Winkelstraten Enig idee hoe druk het in uw winkel gaat worden op Black Friday?
1380 IKEA doet niet aan Black Friday, maar aan Bring Back Friday Retail Outlook 20 november 2020 1380 Trends IKEA wonen Black Friday duurzaamheid recycle Circulair Het doel van IKEA's nieuwste campagne, Bring Back Friday, is om klanten te stimuleren oude meubels in te ruilen.