0 Breaking brands - leer van Mago Clever, Monoprix & Box by Posti Retail Outlook 20 april 2021 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten die inspelen op de verschillende retailtrends voor nu en de toekomst - welke breaking brands gaan jou inspireren?
0 Waardevolle content in 3 stappen Olaf Zwijnenburg 12 april 2021 Blogs Mediawaarde van winkels is een nog vrijwel onontgonnen goudmijn. Als retailers content met elkaar, klanten én operatie verbinden gaat de consumentenreis pas echt geld opleveren.
0 Kunstmatige intelligentie in Retail Dirk Mulder 7 april 2021 Blogs De inzet van kunstmatige of artificiële intelligentie (AI) kan een belangrijke bijdrage leveren aan het in goede banen leiden van de online groei. AI is nog geen gemeengoed, aangezien maar 14 procent van de retailers AI gebruikt.
0 Op bezoek bij meest duurzame supermarkt van Nederland Dirk Mulder 19 april 2021 Video's Volgens Jumbo verdient deze supermarkt met een omvang van 3000 m2 de titel ‘meest duurzaam ontworpen supermarktpand van de Benelux’.
2 Premium Virtual Store Tour: A Fish Named Fred (Mall of the Netherlands) Frank Quix 7 april 2021 Video's Bekijk de virtual store tour van dit leuke Nederlandse kledingmerk met zijn altijd vrolijke en uitgesproken tekeningen en designs op ieder kledingstuk.
8 Premium Virtual Store Tour: Hema (Mall of the Netherlands) Frank Quix 30 maart 2021 Video's Bekijk de virtuele tour van de Hema in the Mall of the Netherlands!
0 Gesponsord Global Consumer Insights Survey 2021 PwC Nederland 9 april 2021 Reports In de nieuwste Global Consumer Insights Survey van PwC ontdek je de belangrijkste bevindingen op basis van antwoorden van ruim 8.700 consumenten uit 22 landen.
0 Sustainability Report Franziska Röhnelt 5 maart 2021 Reports Wil je meer weten over hoe je jouw organisatie klaarstoomt voor een duurzame toekomst? Laat je inspireren door internationale casestudies die vooroplopen rondom sustainability.
1 Impactanalyse: Onderweg naar een ander normaal Francella ter Haar 3 maart 2021 Reports Dat retail blijvende veranderingen overhoudt aan de coronacrisis is inmiddels zeker. Met welke gevolgen moeten we rekening houden? En wat zijn de toekomstverwachtingen?
0 De Areaal Advies Podcast Daan Merckx 19 april 2021 Podcasts Deze aflevering: Gemeente Oosterhout koopt winkelcentrum. Joost Nicasie en Daan Merckx reizen af naar Oosterhout om in gesprek te gaan met de lokale ondernemers.
1 In gesprek met Frank van der Heide van Tuinbranche Nederland Dirk Mulder 9 maart 2021 Podcasts Dirk Mulder (ING) gaat in gesprek met Frank van der Heide (Tuinbranche Nederland) over o.a. duurzaamheid, digitalisering, de supply chain en ondernemen in coronatijd.
0 In gesprek met Itai Gross, CEO en oprichter van NADUVI Dirk Mulder 26 februari 2021 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Itai Gross, CEO en oprichter van NADUVI: een online interieur-outlet waar items van bekende interieurmerken met hoge kortingen worden aangeboden.
0 Exclusief Anton Dreesmann Jaarcongres 2021 Alyssa Vogelaar 19 april 2021 Webinars Bekijk exclusief de talkshows terug van het Anton Dreesmann Jaarcongres!
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Mark Greeven Alyssa Vogelaar 15 april 2021 Webinars Deze week is Mark Greeven, hoogleraar Innovation and Strategy bij IMD Business School, te gast bij Thoughtful Thursday om te praten over new retail in China!
5 Premium Thoughtful Thursday | In gesprek met Gertjo Janssen Evy Ruers 8 april 2021 Webinars Een bijzondere editie: het is deze week een jaar geleden dat we zijn gestart met Thoughtful Thursday! Te gast is Gertjo Janssen van Euretco.
28 Kunstmatige intelligentie in Retail Dirk Mulder 7 april 2021 28 Blogs ING digitalisering omnichannel De inzet van kunstmatige of artificiële intelligentie (AI) kan een belangrijke bijdrage leveren aan het in goede banen leiden van de online groei. AI is nog geen gemeengoed, aangezien maar 14 procent van de retailers AI gebruikt.
72 In gesprek met Frank van der Heide van Tuinbranche Nederland Dirk Mulder 9 maart 2021 72 Podcasts Tuinbranche Nederland Tuin duurzaamheid digitalisering Dirk Mulder (ING) gaat in gesprek met Frank van der Heide (Tuinbranche Nederland) over o.a. duurzaamheid, digitalisering, de supply chain en ondernemen in coronatijd.
112 Premium Thoughtful Thursday | In gesprek met Jeroen Hubert Evy Ruers 25 februari 2021 112 Webinars thoughtful thursday WeFind.one Platform digitalisering Deze week te gast bij Thoughtful Thursday: Jeroen Hubert, oprichter van HEROIC en WeFind.one.
113 In gesprek met Floris Venneman van Bureauvijftig Dirk Mulder 19 februari 2021 113 Podcasts bureauvijftig ouderen digitalisering corona Deze week gaat Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Floris Venneman van Bureauvijftig.
26 Carrefour investeert in digitalisering en personalisering Retail Outlook 21 december 2020 26 Trends Carrefour Supermarkt Personalisatie digitalisering Carrefour wil de klantervaring verbeteren door klanten voortaan o.a. via e-mail of via het scannen van een QR-code direct in contact te brengen met de winkeldirecteur.
8 Balenciaga introduceert nieuwe collectie via een videogame Retail Outlook 2 december 2020 8 Trends Balenciaga Mode digitalisering Balenciaga zal de aankomende wintercollectie onthullen via een futuristisch computerspel genaamd 'Afterworld: The Age of Tomorrow'.
17 World Retail Congress 2020 Franziska Röhnelt 26 november 2020 17 Blogs World Retail Congress Connected Disruptie Futureproof digitalisering Van 15 tot 17 september vond het World Retail Congress Connected plaats - drie inspirerende dagen en alles volledig online: in de focus stond vooral de versnelling van veranderingen sinds de Covid-19 uitbraak en wat dit betekent voor toekomstige strategieën binnen de detailhandel.
15 Primeur voor C&A: TikTok etalage in België Retail Outlook 6 november 2020 15 Trends C&A fashion TikTok digitalisering Naar aanleiding van de heropening van de vernieuwde flagshipstore in Antwerpen heeft C&A een TikTok-etalage geplaatst.
8 L'Oréal Paris lanceert digitale make-up tool Retail Outlook 5 november 2020 8 Trends L'Oréal Paris beauty digitalisering L'Oréal Paris heeft een interactieve digitale make-up-lijn gelanceerd.