0 Albert Heijn vermeldt CO2-uitstoot op eigen merkproducten Retail Outlook 17 april 2024 Trends Albert Heijn begint met het vermelden van de CO2-uitstoot op de verpakkingen van haar eigen merkproducten, waaronder kip, varken, eieren, zalm en vegetarische producten.
0 Komt de volgende retail personalisatie golf in 2024? Retail Outlook 16 april 2024 Trends Winkels streven naar personalisatie, waarbij het doel is om elke aankoop te laten aansluiten bij de identiteit van de klant.
0 Amazon intensiveert investeringen in generatieve AI Retail Outlook 15 april 2024 Trends In de jaarlijkse brief aan aandeelhouders deelde CEO Andy Jassy van Amazon de positieve financiële vooruitgang van het bedrijf en benadrukte hij de groeimogelijkheden van investeringen.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Lies Goezinne Alyssa Vogelaar 14 maart 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Lies Goezinne, Managing Director van Holland & Barrett.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
26 Target komt met virtuele speelkamer in webshop Retail Outlook 9 oktober 2023 26 Trends Target Speelgoed Experience De Amerikaanse winkelketen Target heeft zijn online speelgoedwinkel omgevormd tot een virtuele speelruimte, waar je nu de mogelijkheid hebt om speelgoed vanuit alle hoeken in 360 graden te bekijken.
40 Speelgoedfabrikant Mattel lanceert peer-to-peer marktplaats Retail Outlook 24 april 2023 40 Trends Mattel Speelgoed Platform marktplaats Mattel heeft een peer-to-peer-marktplaats geïntroduceerd waar mensen hun virtuele verzamelobjecten kunnen laten zien, verhandelen en verkopen.
36 Zalando voegt speelgoed toe aan assortiment Retail Outlook 10 januari 2023 36 Trends Zalando Platform Mode Speelgoed Zalando heeft stilletjes een nieuwe productcategorie toegevoegd aan het platform.
1020 Premium Thoughtful Thursday | In gesprek met Eddy Assies Alyssa Vogelaar 18 november 2021 1020 Webinars thoughtful thursday Intertoys Speelgoed Deze week is Eddy Assies, CEO van Intertoys, te gast bij Thoughtful Thursday!
82 Lego haalt gendervooroordelen van producten af Retail Outlook 12 oktober 2021 82 Trends LEGO Speelgoed genderneutraal Het Deense bedrijf Lego zegt er aan te gaan werken om geslachtsvooroordelen van hun speelgoed af te halen.
112 Nieuwe Brickit app scant Lego-steentjes en toont ontwerpen Retail Outlook 6 juli 2021 112 Trends LEGO Speelgoed artificial intelligence De Brickit app gebruikt kunstmatige intelligentie om alle stukjes Lego op een hoop te herkennen en laat vervolgens zien welke ontwerpen ermee gebouwd kunnen worden.
41 IKEA en LEGO brengen gezamenlijke collectie uit Retail Outlook 1 september 2020 41 Trends Individualisering IKEA Nieuwe markten Prioritijd Maatwerk producten Partnerships Convenience LEGO® Speelgoed IKEA en LEGO Group hebben hetzelfde doel en een gedeelde passie: ze willen meer ruimte creëren in huis om te kunnen spelen.
43 Uber Eats gaat gezelschapsspellen bezorgen Retail Outlook 17 april 2020 43 Trends Assortiment UberEats Nieuwe markten Prioritijd Partnerships food Hasbro Convenience Branches vervagen Speelgoed Het nieuwe midden Hasbro is met Uber Eats een samenwerking aangegaan die deel uitmaakt van zijn wereldwijde campagne 'Bring home the fun'.
51 Prénatal plaatst bestelzuilen in winkels Retail Outlook 12 november 2019 51 Trends cross channel Prénatal Online needs offline Mode Speelgoed De nieuwe bestelzuilen sluiten volgens Prénatal goed aan bij de omnichannelstrategie van het bedrijf.