0 Albert Heijn vermeldt CO2-uitstoot op eigen merkproducten Retail Outlook 17 april 2024 Trends Albert Heijn begint met het vermelden van de CO2-uitstoot op de verpakkingen van haar eigen merkproducten, waaronder kip, varken, eieren, zalm en vegetarische producten.
0 Komt de volgende retail personalisatie golf in 2024? Retail Outlook 16 april 2024 Trends Winkels streven naar personalisatie, waarbij het doel is om elke aankoop te laten aansluiten bij de identiteit van de klant.
0 Amazon intensiveert investeringen in generatieve AI Retail Outlook 15 april 2024 Trends In de jaarlijkse brief aan aandeelhouders deelde CEO Andy Jassy van Amazon de positieve financiële vooruitgang van het bedrijf en benadrukte hij de groeimogelijkheden van investeringen.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Lies Goezinne Alyssa Vogelaar 14 maart 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Lies Goezinne, Managing Director van Holland & Barrett.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
62 Zeeman verkoopt digitale kleding in Roblox-game Retail Outlook 28 februari 2024 62 Trends Roblox Zeeman Kleding virtueel Deze week is het de modeweek van het jaar!
51 Zeeman lanceert zonnebrillenlijn Retail Outlook 25 mei 2023 51 Trends Zeeman Discounter Zonnebrillen Zeeman heeft een eigen lijn met designzonnebrillen geïntroduceerd. Deze zonnebrillen kosten 24,99 euro of 49,99 euro (een vrij hoge prijs voor Zeeman's normen), maar ze zien eruit als echte designerbrillen.
34 Zeeman adverteert in Madurodam Retail Outlook 16 mei 2023 34 Trends Zeeman Madurodam Discounter marketing Zeeman, mediabureau FHCS en Out of Home Masters hebben samen een verzameling kleine billboards, masten en abri's gepresenteerd in Madurodam.
34 Zeeman lanceert campagne rondom transparantie Retail Outlook 6 maart 2023 34 Trends Zeeman Discounter transparantie Zeeman roept in de nieuwste campagne klanten op om niet te blijven rondlopen met vragen rondom hun lage prijzen, maar ze gewoon te stellen.
82 Zeeman lanceert #Basicz-collectie met ongeverfde kleding Retail Outlook 10 november 2022 82 Trends Zeeman Mode fashion Zeeman lanceert op 11 november #Basicz: een nieuwe unisex collectie.
709 Zeeman komt met eigen luxe collectie voor nachtkleding Retail Outlook 21 oktober 2022 709 Trends Zeeman Discounter Nachtkleding fashion Zeeman lanceert een eigen, luxe satijnen nachtkleding-collectie.
69 Zeeman rolt kledinginzameling uit naar alle Nederlandse winkels Retail Outlook 14 februari 2022 69 Trends Zeeman Het Goed Mode Tweedehands Na een succesvolle proefperiode in 50 winkels, kunnen klanten nu in alle 460 Zeeman-winkels hun oude kleding inleveren.
99 Laat je inspireren door Zeeman Paula Boneschansker 10 februari 2022 99 Blogs duurzaamheid ABN Amro Zeeman Zeeman bewijst dat duurzaamheid helemaal niet duur hoeft te zijn.
131 Zeeman introduceert nieuwe kledinglijn 'Skeer' Retail Outlook 16 november 2021 131 Trends Zeeman Mode statement Zeeman lanceert een nieuwe kledinglijn genaamd 'Skeer'. De uitdrukking is straattaal voor 'goedkoop' of 'blut' en is een statement tegen dure merkkleding.