0 Vrumona versnelt duurzaamheid en relevantie Retail Outlook 23 april 2024 Trends Vrumona, nu onder Royal Unibrew, versnelt haar inspanningen op het gebied van efficiëntie en verduurzaming, en introduceert daarbij een vernieuwde missie: "we change drinking for the better." Deze overname opent de deur naar nieuwe mogelijkheden voor innovatie en verbetering van de bedrijfsprocessen.
0 Let op valkuilen bij AI-gestuurde klantcommunicatie! Retail Outlook 22 april 2024 Trends AI-gedreven chatbots veranderen klantcommunicatie in retail, vergelijkbaar met de impact van de eerste iPhone.
0 E-commerce, de nieuwe Tata Steel? Retail Outlook 19 april 2024 Trends Het is het dertigjarig jubileum van e-commerce, maar er is bezorgdheid over de houdbaarheid van de huidige werkwijze.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
38 Nubikk opent eerste eigen winkel in Amsterdam Retail Outlook 2 mei 2019 38 Trends Nieuwe markten Nubikk cross channel Online needs offline Mode Nieuwe winkelconcepten Met de opening van de winkel trekt Nubikk de verkoop van zijn schoenen meer binnenshuis. Tot nu toe konden de schoenen via de Nubikk webshop en andere retailers (zowel online als offline) worden gekocht.
341 Bonprix opent fysieke winkel 'Bonprix connect' Retail Outlook 16 januari 2019 341 Trends Individualisering Nieuwe markten Maatwerk communicatie Prioritijd De Digitale Superconsument cross channel Online needs offline Convenience Mode Bonprix Nieuwe winkelconcepten Shop (social) In de winkel staat digitalisering centraal, in het bijzonder de Bonprix-app.
76 Albert Heijn laat zware boodschappen vanuit de winkel thuisbezor Retail Outlook 2 juli 2018 76 Trends Samsung Albert Heijn Nieuwe markten Prioritijd supermarkten cross channel Coca Cola Online needs offline Convenience Nieuwe winkelconcepten De nieuwe mogelijkheid in de winkel moet de consument ontzorgen en gemak bieden.
116 Everlane gaat toch fysieke winkels openen Retail Outlook 30 november 2017 116 Trends Nieuwe markten Everlane cross channel Online needs offline Mode Nieuwe winkelconcepten De online modeverkoper gaf in het verleden nog aan nooit fysieke winkels te willen openen.
57 VidaXL gaat virtueel de fysieke winkelstraat in Retail Outlook 18 juli 2017 57 Trends vidaXL Warenhuis cross channel Online needs offline VidaXL gaat meer doen qua marketing om de bekendheid te vergroten.
63 ‘Scout’ producten met Scoupy Retail Outlook 24 april 2018 63 Trends Lipton De Digitale Superconsument supermarkten cross channel Online needs offline Barilla Search Pedigree Scoupy Scoupy Scout helpt marketeers om snel en concreet inzicht te krijgen in de instore prestaties van de producten.
62 Starbucks gaat webshop uit de lucht halen Retail Outlook 28 augustus 2017 62 Trends Prioritijd Experience food cross channel Online needs offline Starbucks Starbucks wil zich in de toekomst meer gaan richten op de fysieke beleving en integratie met de online wereld in de winkels.
46 Wolford lanceert nieuw winkelconcept Retail Outlook 29 januari 2019 46 Trends Nieuwe markten Prioritijd Experience cross channel Wolford Online needs offline Mode Nieuwe winkelconcepten De vernieuwing van de winkels hoort bij de nieuwe merkstrategie van Wolford.
44 Primark producten vier keer zo duur aangeboden bij Amazon Retail Outlook 16 oktober 2019 44 Trends amazon Primark cross channel Online needs offline Mode Speelgoed Het nieuwe midden Overige Price-value Primark wil via dit Twitter-bericht klanten aanmoedigen de winkels te bezoeken om waar voor hun geld te krijgen.