0 Albert Heijn vermeldt CO2-uitstoot op eigen merkproducten Retail Outlook 17 april 2024 Trends Albert Heijn begint met het vermelden van de CO2-uitstoot op de verpakkingen van haar eigen merkproducten, waaronder kip, varken, eieren, zalm en vegetarische producten.
0 Komt de volgende retail personalisatie golf in 2024? Retail Outlook 16 april 2024 Trends Winkels streven naar personalisatie, waarbij het doel is om elke aankoop te laten aansluiten bij de identiteit van de klant.
0 Amazon intensiveert investeringen in generatieve AI Retail Outlook 15 april 2024 Trends In de jaarlijkse brief aan aandeelhouders deelde CEO Andy Jassy van Amazon de positieve financiële vooruitgang van het bedrijf en benadrukte hij de groeimogelijkheden van investeringen.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Lies Goezinne Alyssa Vogelaar 14 maart 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Lies Goezinne, Managing Director van Holland & Barrett.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
263 In gesprek met Michael Oei van Michael & Giso Dirk Mulder 8 januari 2021 263 Podcasts Michael & Giso fashion Personalisatie In deze podcast gaat Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Michael Oei, oprichter en mede eigenaar van Michael & Giso: dit merk is de moderne interpretatie van tailoring.
210 Innisfree - een cosmeticamerk van natuurlijke ingrediënten frank quix 16 november 2020 210 Video's Innisfree Cosmetica Organic Flagshipstore Personalisatie Experience Het Zuid Koreaanse cosmeticamerk Innisfree heeft in het hart van Seoul een fantastische flagshipstore neergezet: hier is alles gebaseerd op natuurlijke ingrediënten en het verhaal achter het product.
157 De toekomst van category management Retail Outlook 20 januari 2022 157 Reports Personalisatie Toekomst Data Retail Category-managers hebben veel verschillende uitdagingen. Hoe kan je hier het beste mee omgaan? Coreinsight licht dit in twee rapporten verder toe.
123 The Society Shop gaat elektrische brommers verkopen Retail Outlook 19 november 2020 123 Trends The society shop Mode Personalisatie Experience The Society Shop gaat tijdelijk elektrische brommers verkopen van het Nederlandse brommermerk Brekr.
113 Carrefour investeert in digitalisering en personalisering Retail Outlook 21 december 2020 113 Trends Carrefour supermarkten Personalisatie digitalisering Carrefour wil de klantervaring verbeteren door klanten voortaan o.a. via e-mail of via het scannen van een QR-code direct in contact te brengen met de winkeldirecteur.
91 IXXI lanceert abonnementsdienst Retail Outlook 18 januari 2024 91 Trends abonnementsdienst IXXI Personalisatie Nieuwste innovatie van het Nederlandse fotobedrijf IXXI: een abonnementsdienst die elke maand automatisch een verzameling van jouw geschoten foto's bij je bezorgt.
87 House of Formulas biedt gepersonaliseerde mannengeuren Retail Outlook 31 maart 2021 87 Trends House of Formulas parfum Personalisatie Bij House of Formulas kunnen mannen online een passend parfum of andere verzorgingsproducten uitzoeken.
71 Personaliseer je geluid op de nieuwe Philips TV's Retail Outlook 4 maart 2021 71 Trends Philips Elektronica Personalisatie TP Vision, verantwoordelijk voor een groot deel van Philips TV en Philips Sound, gaat het merendeel van de toestellen uit de Europese Android tv-serie van 2021 uitrusten met Mimi Sound Personalisation-technologie.
70 “Ik realiseerde mij wat kleding met je zelfvertrouwen doet!” Dirk Mulder 23 mei 2022 70 Podcasts BFeminine fashion Personalisatie ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Yvonne Hubregtse, eigenaar van BFeminine: een vrouwenlabel dat op maat gemaakte jurken produceert.