1 44 nieuwe tabakswinkels geopend in 2024 Retail Outlook 11 maart 2024 Trends Sinds eind 2023 is er een aantal nieuwe tabakszaken geopend, maar er zijn geen indicaties dat het aantal nieuwe tabaksverkooppunten zal oplopen tot het aantal dat per 1 juli 2024 zal verdwijnen.
0 Retailmedia: enorme groei en veelbelovende mogelijkheden Retail Outlook 8 maart 2024 Trends Op de EuroCis technologiebeurs in Düsseldorf was er een grote focus op Retail media, met talloze innovatieve manieren om fabrikanten te laten adverteren in supermarkten.
0 Aldi’s My Vay: nieuw plantaardig huismerk Retail Outlook 7 maart 2024 Trends Tijdens de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel, lanceert Aldi het nieuwe huismerk My Vay voor plantaardige vlees- en zuivelvervangers.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Lies Goezinne Alyssa Vogelaar 14 maart 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Lies Goezinne, Managing Director van Holland & Barrett.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Ed van de Weerd Alyssa Vogelaar 15 februari 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Ed van de Weerd, CEO van AS Watson Health & Beauty.
0 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
3 Groei is gekomen door gebruik te maken van mijn eigen netwerk! Dirk Mulder 26 februari 2024 Podcasts ING Sectorbanker Dirk Mulder in gesprek met Ella Timmers, oprichter van Ellastiek.
0 Retail Innovations 19 (2024) Retail Outlook 13 februari 2024 Reports 'The Next Generation of Retail is Here' - global inspiration to future-proof your business!
0 Kruidvat, Picnic en HORNBACH meest toekomstbestendige retailers Alyssa Vogelaar 30 november 2023 Reports Veel retailers missen een sterke fanbase en onderscheidend vermogen volgens de Retail Ranking (2023) van Q&A Retail. Aan de andere kant excelleren sommige retailers juist.
1 Premium Retail Outlook Onderzoek 2023: wat verwachten retailers? Retail Outlook 4 april 2023 Reports Retailers moeten zich voorbereiden op schaarste. Dit blijkt uit ons Retail Outlook Onderzoek, dat inzichten biedt in de uitdagingen en impact hiervan op komend retailjaar.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
242 HEMA introduceert HEMA Private Lease Retail Outlook 17 april 2019 242 Trends Hema Nieuwe markten Prioritijd Warenhuis Partnerships Convenience Reizen hergebruik LeasePlan Branches vervagen consuminderen Overige HEMA en LeasePlan willen schoner en zuiniger rijden toegankelijker maken voor iedereen.
77 KLM komt met strippenkaart voor reizen binnen Europa Retail Outlook 19 september 2017 77 Trends Individualisering Prioritijd Maatwerk producten Convenience Reizen Het nieuwe midden KLM Price-value Volgens KLM is de vraag naar een dergelijk product de afgelopen jaren sterk gestegen.
60 KLM biedt VR-experience 'Flight Upgrader' Retail Outlook 10 oktober 2017 60 Trends Prioritijd Digital Experience cross channel Convenience Reizen KLM Met de 'Flight Upgrader' wil KLM reizigers laten ervaren hoe prettig en comfortabel een vliegreis kan zijn, zonder dat reizigers hier extra voor hoeven te betalen.
59 KLM start met podcasts over reiservaringen Retail Outlook 20 maart 2018 59 Trends Prioritijd Experience De Digitale Superconsument Reizen Share (social) KLM Via de podcasts wil KLM op een bijzondere manier in contact komen met passagiers en communiceren wat een reis allemaal met iemand kan doen.
60 MediaMarkt start met online autolease in Duitsland Retail Outlook 9 juni 2020 60 Trends Nieuwe markten Prioritijd Partnerships MediaMarkt cross channel Convenience Snelle en flexibele logistiek Elektronica Reizen Branches vervagen Met de campagne wil MediaMarkt de noodlijdende automarkt in het land weer op de rit helpen.
55 Persoonlijke audiocommercials worden getest op Spotify door KLM Retail Outlook 13 maart 2018 55 Trends Individualisering Maatwerk communicatie Prioritijd Experience Reizen KLM Spotify Het doel van de gepersonaliseerde commercials is om mensen te inspireren om op reis te gaan binnen Europa.
54 Vernieuwend deelfietsconcept in Amsterdam Retail Outlook 6 juli 2017 54 Trends FlickBike Individualisering Prioritijd Urbanisatie en krimp Convenience Reizen Het einde van de piramide Maatwerk service Het deelfietsconcept moet uitkomst bieden in onvoorziene situaties als het missen van de bus, een lekke band of een gestolen fiets.
54 Rituals ontwerpt aparte productlijn voor KLM Retail Outlook 16 oktober 2018 54 Trends Individualisering Nieuwe markten Prioritijd Maatwerk producten Experience Partnerships Rituals Reizen KLM De collectie is speciaal ontworpen om reizigers een ontspannen gevoel te geven.
52 TUI opent experience store in Utrecht Retail Outlook 20 juni 2019 52 Trends Nieuwe markten Prioritijd Digital Experience Urbanisatie en krimp Experience Partnerships cross channel TUI Reizen Het einde van de piramide Nieuwe winkelconcepten TUI wil klanten met behulp van het nieuwe belevingsconcept nog meer inspireren en activeren op het gebied van vakantie.