0 Uniqlo lanceert Re.Uniqlo Studio in Duitsland Retail Outlook 17 mei 2024 Trends Uniqlo opent vandaag zijn Re-Uniqlo Studio in Hamburg, Duitsland, met als doel de levensduur van Uniqlo-kleding te verlengen.
0 Eerste IKEA Plan & Order Point geopend in Leeuwarden Retail Outlook 16 mei 2024 Trends IKEA opent in september het eerste Plan & Order Point in Leeuwarden, een compacte vestiging waar klanten wooninspiratie kunnen opdoen, ontwerpen kunnen maken en bestellingen kunnen plaatsen.
0 Samenwerkingen in Technische Schoenen Retail Outlook 15 mei 2024 Trends Belstaff en Merrell 1TRL hebben een unieke samenwerking aangekondigd waarbij de Ontario Speed-silhouet centraal staat.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Markus Konings Alyssa Vogelaar 16 mei 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Markus Konings, CEO van Sandenburg concept creation & DST experience agency.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
0 “Kartent staat voor Karton en Tent, zo zijn we ook begonnen!” Dirk Mulder 15 mei 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Timo Krenn, CFO en medeoprichter van Kartent.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
3 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
76 Winnen in je niche door focus op de life journey | met Joey Buys ruben broodcoorens 12 december 2022 76 Podcasts bbq experience center Customer Journey Experience Welkom bij aflevering 43 van de #teamretail podcast.
52 Wie niet groot is, moet anders zijn... Olaf Zwijnenburg 14 februari 2022 52 Blogs Content Mediawaarde Customer Journey Als retailers hun content aan elkaar, hun klanten én de operatie verbinden gaat de consumentenreis pas echt geld opleveren.
50 Tussen de trigger en de aankoop: het rommelige midden Retail Outlook 27 januari 2022 50 Reports google Customer Journey Data Wat gebeurt er tijdens de customer journey? In dit rapport legt Google de focus op zes facetten die mogelijk een grote rol spelen.
346 Virtual Reality Shopping: een trend voor alle retailers Jeroen van der Zwet 8 november 2021 346 Blogs E-commerce Augmented Reality Virtual Reality Customer Journey De ontwikkelingen rondom online shoppen en Augmented Reality hebben veel invloed op het (toekomstig) winkelgedrag van de consument. Deze blog geeft diverse inzichten en voorbeelden.
67 Klarna lanceert all-in-one shopping app Retail Outlook 3 november 2021 67 Trends Klarna E-commerce Customer Journey Techbedrijf Klarna heeft een nieuwe app gelanceerd waarbij gebruikers gemakkelijk bij iedere online winkel kan shoppen.
303 Premium Thoughtful Thursday | In gesprek met Patricia Slootjes Alyssa Vogelaar 16 september 2021 303 Webinars thoughtful thursday Miele Customer Journey Deze week is Miss Miele te gast bij Thoughtful Thursday: Patricia Slootjes, Director Marketing bij Miele.
202 Premium Retail Outlook Event 2021 | Beter sturen op data Retail Outlook 30 juni 2021 202 Webinars Retail Outlook Event Data Customer Journey In blok drie van het Retail Outlook Event leer je alles over data, met gasten van Slimstock, Blokker, Adyen, Resono, Jumbo, adeptiv & America Today.
481 Waardevolle content in 3 stappen Olaf Zwijnenburg 12 april 2021 481 Blogs Contentmarketing Mediawaarde Customer Journey Mediawaarde van winkels is een nog vrijwel onontgonnen goudmijn. Als retailers content met elkaar, klanten én operatie verbinden gaat de consumentenreis pas echt geld opleveren.
219 When you really needed customer service, there wasn’t any René Repko 30 september 2020 219 Blogs Customer Service Experience Customer Journey Customer service is in trouble: when you really needed it, you probably got “a labyrinth of FAQ’s, message boxes and if you are lucky, a mail address.