0 Albert Heijn lanceert een nieuwe leefstijlwebsite Retail Outlook 23 mei 2024 Trends Albert Heijn heeft een nieuwe online platform gelanceerd, ah.nl/leefstijl, waar klanten inspiratie kunnen vinden voor een gezonde leefstijl.
0 Mars stapt over naar elektrische transport Retail Outlook 21 mei 2024 Trends Mars is begonnen met het verduurzamen van hun logistiek door vier elektrische trucks in gebruik te nemen, in samenwerking met Nabuurs, Van Acht en Van den Bosch, om de CO₂-uitstoot te verminderen.
0 Uniqlo lanceert Re.Uniqlo Studio in Duitsland Retail Outlook 17 mei 2024 Trends Uniqlo opent vandaag zijn Re-Uniqlo Studio in Hamburg, Duitsland, met als doel de levensduur van Uniqlo-kleding te verlengen.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Markus Konings Alyssa Vogelaar 16 mei 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Markus Konings, CEO van Sandenburg concept creation & DST experience agency.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
0 “Kartent staat voor Karton en Tent, zo zijn we ook begonnen!” Dirk Mulder 15 mei 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Timo Krenn, CFO en medeoprichter van Kartent.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
3 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
52 Amazon komt met duurzaam label Retail Outlook 29 september 2020 52 Trends amazon Prioritijd Convenience Overige Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk transparantie Voor Amazon is dit een grote stap naar het verduurzamen van het bedrijf.
45 Gazelle opent uniek Experience Center Retail Outlook 17 augustus 2020 45 Trends Nieuwe markten Prioritijd Fiets & Vrije Tijd Experience Gazelle Nieuwe winkelconcepten Open en eerlijk transparantie Gazelle wil hiermee de ervaring voor bezoekers nog beter maken.
41 Boy Smells lanceert Pride-collectie Retail Outlook 15 juni 2020 41 Trends Assortiment Boy Smells wonen Het nieuwe midden Open en eerlijk transparantie Het kaarsen- en ondergoedmerk zorgt er met hun Pride-collectie voor dat de Pride-maand ondanks de coronacrisis toch gevierd wordt.
37 Momaa promoot slow working met meubels op maat Retail Outlook 14 april 2020 37 Trends Individualisering wonen Nieuwe markten Maatwerk producten Nieuwe winkelconcepten Momaa Open en eerlijk transparantie Momaa onderscheidt zich in de meubelindustrie door in te spelen op persoonlijk aanbod.
42 Lidl transparant over producenten huismerken Retail Outlook 3 april 2020 42 Trends Nieuwe markten Lidl Duitsland Partnerships supermarkten Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk transparantie Lidl heeft als doel om duurzamer en transparanter op te treden wat betreft de productie en producenten.
40 H&M gaat leveranciers delen Retail Outlook 9 maart 2020 40 Trends Nieuwe markten Partnerships Mode H&M Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk transparantie Met deze nieuwe stap wil de Zweedse modegroep de mode-industrie duurzamer maken, kennis delen en de logistieke keten transformeren en verbeteren om de sector zo toekomstbestendig te maken.
41 Aldi publiceert productielocaties textiel Retail Outlook 28 februari 2020 41 Trends De Digitale Superconsument supermarkten Aldi Search Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk transparantie Deze stap past volgens Aldi binnen het MVO-beleid om transparant en verantwoord te ondernemen.
41 Burger King presenteert beschimmelde Whopper in reclamecampagne Retail Outlook 21 februari 2020 41 Trends Burger King food Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk transparantie Burger King wil met deze reclamecampagne laten zien dat zij een nieuwe focus heeft wat betreft hun fastfood voedsel: een beweging richting natuurlijke en bewuste voeding.
40 Kleding van Femmes du Sud vertelt eigen verhaal Retail Outlook 3 februari 2020 40 Trends Prioritijd De Digitale Superconsument Convenience Mode Search Femme du Sud Open en eerlijk transparantie Hiermee speelt Femmes du Sud in op de wens van de consument, die steeds meer wil weten over de herkomst van artikelen.