Albert Heijn heeft voor de echte fans een limited edition kledinglijn geïntroduceerd. Klanten kunnen naast hun dagelijkse boodschappen nu ook terecht bij Albert Heijn voor een zomerse look.
De collectie bestaat uit een Hawaii-shirt, een jog short, sokken, een trui en een vissershoedje. Alle items zijn voorzien van een retro Albert Heijn logo en verkrijgbaar vanaf 2,99 euro. De gehele collectie is geproduceerd met BCI-katoen.
Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie: “Het is geweldig dat klanten naast hun dagelijkse boodschappen ook bij Albert Heijn terecht kunnen voor een zomerse outfit voorzien van het herkenbare AH logo. Dit is één van de oudste onveranderde logo’s van Nederland. Mooi om te zien hoe dit tot uiting komt in de limited edition kledinglijn, speciaal voor alle fans.’’
De limited edition collectie is onderdeel van het nieuwe kleding- en hometextielmerk van Albert Heijn genaamd ‘Blue’. De collectie omvat modieuze én betaalbare kleding voor dames, heren en kids en bed- en badtextiel.