De Bijenkorf breidt het assortiment luxemerken uit met Josh V corners in de vestigingen in Den Haag en Rotterdam. De samenwerking startte al vorig jaar na succesvolle pop-ups en diverse events van Josh V in de Bijenkorf Rotterdam en Utrecht.
Doordat de kleding van Josh V niet alleen zeer positief wordt ontvangen door de online shopper van de Bijenkorf, maar ook door de consumenten in de fysieke Bijenkorf-winkels, heeft het merk vanaf medio februari een vaste plek op de locaties van het warenhuis in Den Haag en Rotterdam. Deze samenwerking komt daarmee tegemoet aan de wens van de consument van een fysieke winkelervaring.
Ook Josh V is blij met deze nieuwe stap: 'Josh V is als merk altijd in ontwikkeling. Om ons merk met de gemaakte stappen op het gebied van duurzaamheid met een vaste plek te zien in het warenhuis van Nederland is een mooie prestatie waar we heel trots op zijn als team. Daarnaast kunnen we een breder publiek aantrekken en ze laten zien dat Josh V een allround luxury brand is met commercieel geprijsde designer kleding, schoenen, tassen en accessoires van Nederlandse bodem.'
Bron: MarketingTribune | De Bijenkorf breidt het assortiment luxemerken uit