The Bay, de e-commercetak van Hudson's Bay, heeft een pop-up store geopend op de Canadese Stackt Market geopend. De pop-up voor de feestdagen van The Bay is bedoeld als een fysieke weergave van het cadeaumagazine.
De pop-upwinkel biedt producten in verschillende categorieën en meer dan 50 merken, waaronder YSL, Ugg, Google, Herschel en andere marktplaatsverkopers op de site. Klanten kunnen aankopen doen door een QR-code te scannen en vervolgens kiezen waar ze hun artikelen willen laten bezorgen. "Het assortiment bij Stackt is zorgvuldig samengesteld om de lokale markt aan te spreken en biedt vakantie-inspiratie om winkelen voor het seizoen moeiteloos te maken. Ik geloof echt dat shoppers verrast en verheugd zullen zijn om alles te ontdekken wat The Bay te bieden heeft, vooral met onze nieuwe marktplaats ', aldus een woordvoerder van The Bay.
Hudson's Bay lanceerde de online marktplaats begin 2021 met plannen om tegen het einde van dit jaar meer dan 500 verkopers toe te voegen. Er worden allerlei producten verkocht in de categorieën sport en recreatie, technologie, huisdieren, gezondheid en welzijn, en vintage designer handtassen en horloges. Hudson's Bay besloot in augustus zijn e-commerce-activiteiten te scheiden van zijn fysieke winkels en The Bay om te vormen tot een eigen bedrijf.