Ondanks een uitdagend jaar in de modewereld en wispelturig zomerweer, boekt modeketen e5 indrukwekkende resultaten. De keten zet voor het eerst in op eigen stadswinkels en introduceert 'Dansaert Men,' een nieuwe herenboetiekformule.
e5 heeft de ambitie om zowel mannen als vrouwen aan te spreken met kwalitatieve Belgische mode en een boetiekbeleving. Deze benadering wordt toegepast in het nieuwste winkelconcept, te vinden in steden zoals Aartselaar, Roeselare en Tielt-Winge, waar heringerichte winkels een groei van 25% hebben laten zien, aldus e5. De verdere uitbreiding van dit concept wordt bepaald op basis van de verkeersstromen en het groeipotentieel van de vestigingen.
Naast uitbreiding van stadswinkels wil e5 ook een geheel nieuwe doelgroep aanspreken. De eerste stadswinkel opent vandaag in Aalst, een stad waar e5 tot dusver beperkt aanwezig was. e5 streeft ernaar om binnen vijftien minuten rijden van elke Vlaming toegankelijk te zijn, en dat reikt nu ook tot fietsvriendelijke bereikbaarheid, aldus de modeketen.