Esprit heeft bekendgemaakt dat ze een tijdelijke winkel hebben geopend in Los Angeles voor de zomer. Dit nieuws komt kort na de herintroductie van het merk in Noord-Amerika met een langdurige tijdelijke winkel in New York. De winkel is ontworpen om winkelende mensen volledig onder te dompelen in de speelse, moderne en coole stijl van Esprit.
De pop-up in Los Angeles is gedurende de hele maand juni geopend en heeft een oppervlakte van 2.360 vierkante meter. "We hebben deze pop-up geopend om de wortels van Esprit als een aan de westkust opgericht merk opnieuw te ontdekken en tegelijkertijd onze aanwezigheid in de Noord-Amerikaanse winkels op te bouwen. De productlijn combineert de oorspronkelijke Californische coole esthetiek met de nieuwe moderne, ambitieuze richting die Esprit opgaat", aldus Esprit.
Als onderdeel van de bredere uitbreidingsstrategie van Esprit in Noord-Amerika, hebben ze besloten om dit jaar en tot 2024 een reeks pop-up winkels te openen. Deze stap valt samen met de officiële wereldwijde herlancering van het merk in het najaar van 2023, waarbij de focus ligt op het moderniseren van het erfgoed en de kernwaarden van het merk om aan te sluiten bij de smaak en behoeften van de hedendaagse consument.