ING Sectorbanker Dirk Mulder in gesprek met Ella Timmers, oprichter van Ellastiek. Ellastiek was het eerste scrunchiemerk in Nederland.
Na de verkoop van meer dan 50.000 stuks wist Ella dat ze meer kleurrijke ontwerpen de wereld in wilde brengen om mensen blij en zelfverzekerd te maken. Inmiddels is het merk gegroeid van scrunchies naar kleding herkenbaar aan unieke en kleurrijke patronen. Benieuwd hoe dat is gegaan? Luister dan deze podcast. Ellastiek stimuleert geluk door een verantwoordelijk merk te bouwen dat mode creëert met unieke en kleurrijke patronen. Hun toewijding strekt zich uit over de hele keten. Van de katoenvelden tot de arbeiders, van het welzijn van de planeet tot klanten. Dirk praat met Ella over de start, de groei, het zijn van een duurzaam of verantwoordelijk merk en out of the box denken.
In deze podcast belt Dirk met ondernemers om te praten over hun bedrijf, ontwikkelingen in de sector en de uitdagingen die zij ervaren. Doel van deze podcast is om andere ondernemers te inspireren.