Hunkemöller kondigt een speciale Valentijnsactie aan. Enkel op 14 februari lanceert het merk ‘SOS Valentine!’ - een scooter-bezorgservice in Amsterdam en Berlijn voor een last-minute redding tijdens je Valentijns-date.
Eén van de ‘most epic valentine fails ever' is het dragen van niet zo sexy ondergoed, zo blijkt uit een eigen onderzoek van Hunkemöller. Om hierin te ondersteunen, bedacht het merk in samenwerking met advertising agency Calamity Jane een unieke actie: lingerie-flitsbezorging voor één dag. “Als je thuis een feestje hebt, maar de drank is op, of je bent aan het koken en je mist een ingrediënt, dan kun je dat in een paar minuten in huis hebben. Wij wilden van Hunkemöller ook zo’n soort redder in nood maken, die een verrassingspakket langs komt brengen om je valentijnsdag een beetje op te spicen”, aldus Calamity Jane.
Het lingeriemerk heeft 'SOS'-pakketjes voor stelletjes en singles. Ook is er een speciaal pakket voor vrouwen die Valentijsndag vieren met hun vriendinnen. De SOS pakketjes bevatten niet alleen lingerie, maar er worden ook concertkaartjes, restaurantbonnen en andere goodies uitgedeeld.