ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Jorn Besselink. Samen met Maurice van Hoek is hij directeur en eigenaar van On That Ass: een abonnement waarbij je voor een tientje per maand een nieuwe onderbroek op de mat hebt liggen.
Design is iets waarmee het bedrijf zich wil onderscheiden. Zo halen de ontwerpers van de onderneming inspiratie uit films en videogames. De ene maand heb je dan een motormuis op je onderbroek staan, de andere maand een menselijke haai. Maar het moet gangbaar zijn, voor de gewone man. Ze werken bijvoorbeeld niet met topmodellen of influencers.
Net als vele snelgroeiende, online ondernemers wil On That Ass als volgende stap de oversteek naar Amerika maken, maar het is eerst groeien, groeien, groeien. Die groei was tot nu toe volledig organisch en lijkt ook dit jaar onverminderd door te gaan. Inmiddels heeft de onderneming al 350.000 abonnees, waarvan zo'n 150.000 in Nederland. Het merk is in negen landen actief.
Jorn vertelt over de de start van On That Ass, de groei van het bedrijf, de expansie naar het buitenland en de bijzonderheden van het abonnementsmodel. Benieuwd? Luister deze podcast.