In gesprek met Lies Eeckman van Polestar

De spaces van Polestar springen in het oog als het gaat om heruitvinden van de klantreis bij de aanschaf van een auto. De tijd van het ouderwets aanstrepen van opties bij de dealer en daarna onderhandelen over de prijs ligt bij Polestar ver achter ons. De spaces worden gebruikt als testlocatie. Daarnaast doen ze dienst om de merkbeleving naar een hoger plan te tillen. Strategie van Polestar is digital first. Je bestelt je auto dus online via je device of computer.

Polestar was afgelopen jaar genomineerd voor de titel 'Salesforce Newcomer Retail Award' 2021-2022. #teamretail creëerde als partner van deze verkiezing content rondom de genomineerden. Hieruit volgde een aantal sessies waarbij elke genomineerde de kans kreeg om voor de microfoon het verhaal te vertellen over hun organisatie. 

In deze video vertelt Lies Eeckman van Polestar binnen de 90 seconden vertelt wat Polestar doet. 

In de #teamretail podcast praat host Tim Gielen verder met Lies over hun concept.

ruben broodcoorens
ruben broodcoorens van #teamretail Podcast- en videomaker bij #teamretail. Met #teamretail wil retail conceptdenker Tim Gielen en ik iedereen met een hart voor retail inspireren om positief te kijken naar de toekomst van de fysieke winkel.

Voeg Retail Outlook Platform toe aan startscherm.

Klik op en dan "Zet in startscherm".

Voeg Retail Outlook Platform toe aan startscherm.

Klik op het drie-stippen menu en dan "Toevoegen aan startscherm".