In gesprek met Ruby Lee van Hoorn van Lush
Webinars TeamRetail Lush Cosmetica duurzaamheid

In gesprek met Ruby Lee van Hoorn van Lush

Vegan, handmade, ethical, fighting animal testing, naked packaging zijn duidelijke kernwaarden voor zowel de organisatie als consumenten om te zien waar LUSH voor staat. LUSH = sustainable en andersom. De toewijding van het winkelpersoneel met een bijna extremistische drang naar een sustainable lifestyle is indrukwekkend te noeme

Lush was afgelopen jaar genomineerd voor de titel 'Salesforce Sustainable Retailer of the Year' 2021-2022. #teamretail creëerde als partner van deze verkiezing content rondom de genomineerden. Hieruit volgde een aantal sessies waarbij elke genomineerde de kans kreeg om voor de microfoon het verhaal te vertellen over hun organisatie. 

In deze video vertelt Ruby Lee van Hoorn van Lush binnen de 90 seconden welke inspanningen Lush levert op vlak van duurzaamheid.

In de #teamretail podcast praat host Tim Gielen verder met Rube Lee over duurzaamheid binnen hun organisatie.


ruben broodcoorens
ruben broodcoorens van #teamretail Podcast- en videomaker bij #teamretail. Met #teamretail wil retail conceptdenker Tim Gielen en ik iedereen met een hart voor retail inspireren om positief te kijken naar de toekomst van de fysieke winkel.

Voeg Retail Outlook Platform toe aan startscherm.

Klik op en dan "Zet in startscherm".

Voeg Retail Outlook Platform toe aan startscherm.

Klik op het drie-stippen menu en dan "Toevoegen aan startscherm".