Gegevens die verkregen zijn door Virtue laten zien dat de jongvolwassenen minder alcoholische dranken nuttigen dan voorheen en dat hun voorkeur steeds vaker uit gaat naar non-alcoholische dranken. Voor Karvan Cévitam is deze trend een kans om juist voor deze doelgroep een alternatief te bieden en ze enthousiast te maken over limonade uit de nieuwste Karvan Cévitam Signature Blends range.
Karvan Cévitam introduceert als rebranding van hun merk de nieuwe productinnovatie ‘Karvan Cévitam Signature Blends’. Het limonademerk, dat onderdeel is van Kraft Heinz, wil zich met deze nieuwe producten richten op jongvolwassenen. Hiervoor wordt samengewerkt met Virtue, een marketingbureau met kennis van de jongere doelgroep en toegang tot de juiste data en inzichten. Karvan Cévitam brengt de producten met een landelijke campagne ‘Blends Taste Better' onder de aandacht bij hun doelgroep. De nieuwe campagne bestaat uit social media assets, pre-rolls, TV billboards, Spotify advertenties en printadvertenties.