Kledingmerk Loavies en de populaire online datingshow Love Island slaan de handen ineen. In de show zullen diverse stijlen te bewonderen zijn, en voor het eerst krijgen alle kledingstukken die in de show te zien zijn, een tweede leven via Reloaved. Door deze samenwerking hoopt Loavies een jonge doelgroep aan te spreken die geïnteresseerd is in mode, en hen te inspireren met hun trendy collecties.
De deelnemers van Love Island krijgen toegang tot een gedeelde kledingkast in de nieuwe villa, waar Loavies hen zal aankleden voor feestjes, dates en als hoogtepunt de finale. Kijkers kunnen ook het modemerk ontdekken via de 'Shop the Show'-knop in de officiële Love Island-app en toegang krijgen tot de favoriete items van de deelnemers via alle social media-content van Loavies, direct vanuit de villa.
Op het tweedehands platform van Loavies, Reloaved, krijgen kijkers de mogelijkheid om hun favoriete pre-loved items van de deelnemers te kopen. Binnen dit platform kunnen ze eenvoudig items kopen en verkopen binnen de community. Loavies zal dagelijks 'as seen on' content delen op al hun social media-kanalen, samen met fashion updates van de show, die vanaf 21 augustus 2023 wordt uitgezonden. Deze samenwerking vormt het begin van een bredere commerciële samenwerking, die te zien zal zijn op alle kanalen van Love Island en Loavies.