Schiphol Plaza en lounge 4 zijn sinds 1 mei een winkel rijker: STACH heeft hier namelijk de eerste winkels op een vliegveld geopend. De winkels moeten naar eigen zeggen ''een landingsplaats worden voor toeristen''.
“We kijken bij een winkel altijd naar de omgeving, en analyseren de gasten en hun behoeften. We vullen de winkel dan met wat past, want we zijn geen standaard keten. Zo voeren we in de nieuwe Stach nog veel meer vegan opties dan in onze andere winkels. Onze breakfast bagels en verse cold pressed juices hebben we bedacht omdat we dat nu zelf graag zouden willen halen als ontbijtje op Schiphol. En natuurlijk hebben we super goeie koffie, want dat is in elke winkel een must”, aldus STACH.
Ook Schiphol is blij met de komst van de foodretailer: “Naast een onderscheidend aanbod in eten en drinken, biedt Stach onze reizigers ook een vernieuwend aanbod; van een mooie koffiekaart in samenwerking met Bocca in Lounge 4 tot een lokale burger van de Lindenhoff op Plaza. Als kersverse winnaar van de Next Generation (Entree) Award past Stach in onze ambitie om meer ruimte te geven aan Nederlandse vooruitstrevende concepten en merken.”