Deze week te gast bij Thoughtful Thursday: Marcel Demper, Founder van Knuffle.
Tijdens de coronaperiode werd hij geïnspireerd door zijn kinderen. Zij vroegen zich af of er niet iets was dat ze aan opa en oma konden geven om mee te knuffelen nu ze hen tijdens de lockdown niet meer zelf mochten knuffelen. Dit was het startsein voor het opzetten van ‘the most huggable brand of the world’ – Knuffle. Het merk voert premium, sustainable én superzachte producten zoals onesies, dekens en kussens. Het doel? Je een warm, knus en veilig gevoel geven en je laten profiteren van alle fysieke en psychologische voordelen van die knuffelbare gevoelens. Frank en Ernst-Jan gaan met Marcel in gesprek over zijn journey tot nu toe, de reacties van de eerste klanten, hoe duurzaamheid een centrale rol speelt binnen het merk en de toekomstdromen. Kijk je mee?
Genoten van de webinar? Doe een vrijwillige bijdrage door de QR-code linksonder in beeld te scannen.
De sessie liever als podcast terugluisteren? Dat kan ook!