Transavia en Thuisbezorgd zijn gestart met ‘in-flight’ bezorging, waarmee de luchtvaartmaatschappij de service voor klanten verder wil verbeteren.
Transavia en Thuisbezorgd zijn gestart met ‘in-flight’ bezorging. Passagiers van Transavia kunnen tot één uur voor het boarden via Thuisbezorgd.nl een bestelling plaatsen, waarna de vers bereide maaltijd aan boord wordt afgeleverd. Per e-mail ontvangen de passagiers op de geselecteerde vluchten het aanbod van in-flight delivery. Via het Thuisbezorgd-platform kunnen ze vervolgens bij het Transavia Restaurant kiezen uit tien verschillende maaltijden. Samenwerkingspartner iFleat is verantwoordelijk voor de culinaire invulling en logistiek en verzorgt daarmee het menu, dat onder meer vegan salades, verse sushi en authentieke Indonesische rendang omvat. Nadat Thuisbezorgd de maaltijdbestellingen heeft afgeleverd, serveert het cabinepersoneel van Transavia deze uit bij de betreffende passagiers.
‘Juist in deze ongekende tijd blijft het belangrijk om te innoveren en de service voor onze klanten verder te verbeteren’, aldus Transavia. De service is vooralsnog beschikbaar op vluchten vanaf Schiphol Airport naar vier bestemmingen in Griekenland, Portugal en Italië. Naar verwachting wordt dit in de toekomst uitgebreid naar meer vluchten en vliegvelden waar Transavia ook actief is, zoals Rotterdam The Hague Airport en Eindhoven Airport.