YB by Yoghurt Barn gaat vanaf september plantaardige producten verkopen aan landelijke supermarktketens en foodservice partners in Nederland en België. Hiermee brengt ze haar ervaring van miljoenen gasten in de horeca nu naar de consument thuis en onderweg.
YB brengt direct een zestal producten op de markt, allen B Corp certified en met positieve impact op het klimaat. Alle producten zijn naast plantaardig ook klimaat positief. Ook hier meten ze de gehele impact (Life-Cycle-Analysis via CarbonCloud), leggen ze de nadruk op reductie en de rest wordt via partner Trees for All overgecompenseerd zodat elke consumptie een positieve impact heeft. YB gaat de dertien Barns actief inzetten bij de promotie van haar producten.
Vanaf week 38 zijn vier producten voor on the go (catering, petrol & fastservice horeca) en twee supermarktproducten gelanceerd. Twee YB Soya Specials in de smaken Aardbei en Perzik & Abrikoos met eigen receptuur granola en twee varianten YB Overnight Oats; Natural en Cacao. Deze laatste twee varianten komen er ook in grootverpakking voor retail.