Waar Bristol vroeger in de steden actief was, zijn ze dat tegenwoordig meer in de perifere gebieden. De schoenenketen wil zijn terugkeer maken naar de binnensteden met Coco Bella als moderne, wat compactere winkel. Het doel is om de jongere doelgroep, die nu veelal online winkelt, een nieuwe beleving aan te bieden door de producten van Bristol op een andere manier te presenteren.
Schoenenwinkel Bristol wil in Hasselt een nieuw concept testen wat zich meer profileert binnen een stedelijk kader. De pop-up store Coco Bella laat een modern aanbod van de retailer zien. Met Coco Bella heeft Bristol de intentie om meer in te spelen op de jongere doelgroep. Er wordt getest of kleinere winkels in de stad ook ingezet kunnen worden om zo aan het mode-imago van Bristol te werken. Daarbij wordt gekeken naar de klantreacties op de nieuwe, hippe collecties van de retailer in een nieuw jasje. De pop-up winkel gaat een selectie tonen uit het vaste assortiment, waarbij betaalbare prijzen nog steeds van belang zijn, maar dan een in modernere setting.