Geniet van de terugblik op het Retail Outlook Event, dat plaatsvond op donderdag 21 juni 2022 bij Innstyle Maarssen.
Innovatie en inspiratie - dat stond centraal tijdens het Retail Outlook Event 2022. In een goed gevulde zaal bij InnStyle in Maarssen deelden diverse sprekers hun verhaal. Heel veel dank aan: Nienke van de Streek (ALDI Nederland) | Yvette Heijwegen (A.S. Watson Benelux) | Susan de Vries (Drop & Loop) | Loek Wermenbol (First Impression audiovisual) | Florian Brunsting (Getir) | Elles Kempers (Kringloopwarenhuis Het Goed) | Jeroen Kuijvenhoven (Jan Linders supermarkten) | Timo Krenn (KarTent) | Luuk van der Rijt (Pearl, Cocktail Pearls) | Suzanne Debrichy (PostNL) | Matthijs van Ewijk (Rebellenclub) | Mark Hoppenbrouwers, Tim Cloosterman (Rituals) | Peter Bocken (Slimstock) | Berend Kamberg (Vifiro | Virtual Fitting Room).
Daarnaast mochten we maar liefst twee organisaties bekronen met een mooie award. De eerste prijs ging met House of Rituals mee - de 'Ebeltoft Global Innovation Award 2022'. Deze internationale onderscheiding hebben zij ontvangen namens de leden van de Ebeltoft Group voor hun bijzondere flagshipstore vol beleving.
Ook KarTent viel in de prijzen: een deskundige jury, met leden van Score, Rituals, Plus, Emerce, First Impression en Q&A, heeft hun concept uitgeroepen tot winnaar van de 'Retail Outlook Innovation Award 2022'. Volgens de jury maakt KarTent van een praktisch probleem een makkelijke, circulaire oplossing - een hele belangrijke ontwikkeling. Van harte gefeliciteerd aan beide partijen!