Posti speelt met de Box in op een beleving rondom een product en een efficiënte manier van bezorging en verzending. De Box kan zowel worden gebruikt voor consumenten als voor retailers, doordat er naast paskamers en zithoeken ook een showroom aanwezig is waar producten worden tentoon gesteld. Bedrijven kunnen op de locatie van de Box pr-evenementen houden, de ruimte inrichten als pop-up store, e-commerce evenementen houden en prototypes presenteren. Ook zijn er meer dan 600 kluisjes beschikbaar voor efficiënte afhandeling van bestellingen en worden alle pakketjes milieuvriendelijk verpakt, zowel bij levering als bij het retour zenden.
Het Finse postbedrijf Posti biedt een algehele ervaring aan voor hun pick-up point met hun concept de Box. De Box zet in op nieuwe manieren om een pick-up point in te delen en vorm te geven door het interieur op een winkel te laten lijken. Posti streeft met het concept de Box naar een unieke en efficiënte manier om online bestellingen op te halen en te beoordelen door zithoeken en paskamers toe te voegen. Daarnaast kun je ook jouw eventuele retourzendingen gelijk op dezelfde plek weer aanmelden in duurzaam inpakken.