Wanneer HemdvoorHem.nl de opzet voor de damesafdeling klaar heeft staan, gaat de webshop HemdvoorHaar.nl pas echt live. Zo wordt er nog gezocht naar de ideale categorieën voordat de online shop gelanceerd wordt. Het doel is om naast de uitbreiding van hun assortiment ook in te spelen op het koopgedrag van vrouwen. Volgens de retailer zijn mannen gericht op kopen en vrouwen meer op het winkelen zelf - hierop wil HemdvoorHem.nl zo goed mogelijk gaan inspelen in hun nieuwe webshop.
De webshop HemdvoorHem.nl gaat binnenkort ook een vrouwenlijn starten. De online retailer start met de vrouwenafdeling op HemdvoorHaar.nl, waarop de eerste producten al zijn toegevoegd. Het assortiment wordt later nog verder uitgebreid en is op dit moment nog niet volledig. De online retailer start met het assortiment voor vrouwen doordat zij onder andere zagen dat het aanbod aan damesblouses summier is. Doordat HemdvoorHem.nl al een langere poos bestaat, heeft de online retailer flink kunnen werken aan efficiënte, logistieke systemen. De categorie 'dames' is nu allereerst een aanvulling op de bestaande webshop HemdvoorHem, waardoor er ondertussen gewerkt kan worden aan de ideale invulling voor de webshop voor vrouwen.