Klantervaring boomt dankzij self-service concepten
Webinars AXI E-commerce Self-service Betalen

Klantervaring boomt dankzij self-service concepten

E-commerce zorgt ervoor dat consumenten het fysieke winkelproces ook steeds meer in eigen handen wensen te nemen: supermarkten bepalen hierbij de nieuwe standaard en ook in Nederland worden steeds betere en gebruiksvriendelijkere self-service oplossingen aangeboden.

Vóór de finale keuze en de ingebruikname van een passend self-service concept is het belangrijk om eerst grondig te onderzoeken welke impact die zullen hebben op uw opbrengsten en kosten, diefstal, wachtrijen, uw personeel, uw klanten en uw winkelruimte.

Bekijk het on-demand webinar van AXI waarin Willem Bless, Accountmanager Retail, de transitie van het afrekenproces toelicht en u op weg helpt met self-service oplossingen voor uw winkel(s).

Voeg Retail Outlook Platform toe aan startscherm.

Klik op en dan "Zet in startscherm".

Voeg Retail Outlook Platform toe aan startscherm.

Klik op het drie-stippen menu en dan "Toevoegen aan startscherm".