McDonald’s wil iedereen deze zomer de kans bieden om met de Happy Bag een ander in het zonnetje te zetten. ''Happiness en samenzijn staan centraal deze zomer. Echt een unieke campagne uit het hart van ons merk die je raakt'', aldus McDonald’s.
''Wie maak jij deze zomer happy?'' Dat is de vraag die hoort bij de nieuwe zomercampagne van McDonald's. De campagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko en geregisseerd door Ismael ten Heuvel, speelt in op de huidige tijd waarin we leven. In de commercial zijn een opa en oma te zien die hun kinderen en kleinkinderen verrassen, omdat ze elkaar voor langere tijd niet gezien hebben. De fastfoodketen stelt dat iedereen nu meer naar elkaar verlangt en daarom introduceren ze de speciale Happy Bag: een zak vol exclusieve zomerse Must Haves en twee dinerbonnen, waarmee je een ander happy kunt maken. Deelnemers kunnen in de McDonald’s App aangeven waarom iemand willen verrassen en krijgen elke week nieuwe Happy Coupons via de app – voor jezelf of om te delen met een ander.