Met de uitbreiding wil One Hundred Europa veroveren. “Alle onderzoeken laten zien dat shoppers door COVID-19 veel kritischer zijn geworden over het aanbod van gegarandeerd hygiënische toiletten met continue bezetting en extra services. Het geeft een veilig gevoel als je weet dat het goed zit. Dit is nog maar het begin van de Europese roll-out”, aldus Marielle Romeijn, co-founder en Chief Brand Officer.
Een schone, hygiënisch en relaxte omgeving krijg je bij de publieke toiletten van One Hundred Restrooms. Na vestigingen in Stockholm en Madrid, kiezen ook partijen in Antwerpen en Knokke-Heist voor dit Hollandse 'toiletconcept'. Daarmee halen zij een toiletervaring binnen die voldoet aan de nieuwe verwachtingen van bezoekers, met gezondheid en hygiëne als belangrijkste pijlers. Naast dat je er altijd gratis drinkwater kan tappen en korting krijgt op reisbenodigdheden, zorgt de technologie voor een extra beleving. Zo kun je bij tankstations een oogvermoeidheidstest doen of de conditie van je huid checken nabij een cosmetica winkel.