Lingeriemerk Savage X Fenty breidt de virtuele pasmogelijkheden uit via een partnership met Fit:Match. De samenwerking omvat o.a. een digitale in-store tool die het lichaam van klanten scant en productaanbevelingen geeft.
In minder dan 30 seconden brengt de tool het lichaam van de klant in kaart middels diverse sensoren en vervolgens wordt er een avatar van het lichaamstype gemaakt. Hierna vergelijkt de tool die avatar met een database van vergelijkbare, eerder gescande lichamen om Savage X Fenty-producten aan te bevelen die ideaal zijn voor de pasvorm van de klant.
"Fit Xperience is een game changer geweest in het samenvoegen van het fysieke en digitale retailmerk, vooral in een tijd waarin fit en comfort in je lichaam zo belangrijk is", aldus Savage X Fenty. “Onze diverse Savage X Fenty-community heeft enorm geprofiteerd van Fit Xperience - we hebben overweldigend positieve feedback ontvangen over mensen die zich zelfverzekerd voelen als ze onze producten in de winkel kopen. Met deze nieuwe iteratie van Fit Xperience zijn we verheugd om door te gaan met het bieden van een naadloze en positieve winkelervaring voor elk lichaam.”