0 Albert Heijn vermeldt CO2-uitstoot op eigen merkproducten Retail Outlook 17 april 2024 Trends Albert Heijn begint met het vermelden van de CO2-uitstoot op de verpakkingen van haar eigen merkproducten, waaronder kip, varken, eieren, zalm en vegetarische producten.
0 Komt de volgende retail personalisatie golf in 2024? Retail Outlook 16 april 2024 Trends Winkels streven naar personalisatie, waarbij het doel is om elke aankoop te laten aansluiten bij de identiteit van de klant.
0 Amazon intensiveert investeringen in generatieve AI Retail Outlook 15 april 2024 Trends In de jaarlijkse brief aan aandeelhouders deelde CEO Andy Jassy van Amazon de positieve financiële vooruitgang van het bedrijf en benadrukte hij de groeimogelijkheden van investeringen.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Lies Goezinne Alyssa Vogelaar 14 maart 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Lies Goezinne, Managing Director van Holland & Barrett.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
36 Steeds meer bedrijven omarmen AI, waaronder L’Oréal Retail Outlook 21 februari 2024 36 Trends L'Oréal Data AI kunstmatige intelligentie technologie Steeds meer bedrijven richten zich op de kunstmatige intelligentie, waaronder L’Oréal.
8 Nieuwe AI-tools gelanceerd door LinkedIn Retail Outlook 30 oktober 2023 8 Trends LinkedIn AI artificial intelligence LinkedIn, het zakelijke sociale netwerk onder de vleugels van Microsoft, telt nu 1 miljard leden en breidt zijn arsenaal aan kunstmatige intelligentiefuncties uit, specifiek gericht op betalende gebruikers die op zoek zijn naar werk.
37 H&M integreert AI voor het eerst in het ontwerpproces Retail Outlook 26 oktober 2023 37 Trends AI H&M fashion Design artificial intelligence H&M Group's print-on-demandstudio, Creator Studio, implementeert generatieve AI in het ontwerpproces.
49 Apple test Google's AI-taalmodel Retail Outlook 21 juli 2023 49 Trends Apple google technologie AI taal Mark Gurman van Bloomberg meldt dat Apple ook bezig is met een eigen versie van OpenAI's ChatGPT, maar dat het bedrijf nog geen specifieke plannen heeft voor de toepassing ervan.
34 Stiva maakt gebruik van een nieuwe tool voor AI-verificatie Retail Outlook 19 juli 2023 34 Trends Stiva dranken Reclame AI Vanaf 18 juli zal de Stichting Verantwoorde Alcoholconsumptie (Stiva) een nieuwe AI-leeftijdsverificatietool inzetten om de werkelijke leeftijd van modellen en acteurs in alcoholreclames te beoordelen op basis van visuele gegevens.
34 Klarna updatet app met personal shopping en resell-mogelijkheden Retail Outlook 25 april 2023 34 Trends Klarna Personalisatie Tweedehands Platform AI Klarna heeft aangekondigd dat het zijn shopping-app zal vernieuwen en verbeteren met nieuwe functies.
94 Thoughtful Thursday | In gesprek met Pieter-Jan De Smet Alyssa Vogelaar 20 april 2023 94 Webinars thoughtful thursday RetailSonar Winkelstraat AI Data Deze week te gast bij Thoughtful Thursday: Pieter-Jan de Smet, Marketing Manager bij RetailSonar.
31 Zalando voegt ChatGPT-assistent toe Retail Outlook 20 april 2023 31 Trends Zalando Platform Mode ChatGPT AI Binnenkort lanceert Zalando een mode-assistent die wordt aangedreven door ChatGPT.
27 Savage X Fenty breidt virtuele pasopties verder uit Retail Outlook 27 februari 2023 27 Trends Savage X Fenty Lingerie AI Lingeriemerk Savage X Fenty breidt de virtuele pasmogelijkheden uit via een partnership met Fit:Match.