Wehkamp en Hulaaloop slaan de handen ineen voor een innovatieve samenwerking, gericht op duurzame oplossingen in de wereld van kinderkleding.
Wehkamp Retail Group (WRG) kondigt aan dat het gaat samenwerken met de start-up voor kinderkleding, Hulaaloop. In een recent persbericht meldt Wehkamp dat deze strategische alliantie Hulaaloop toegang biedt tot het uitgebreide logistieke netwerk, de expertise en het brede assortiment van zowel Wehkamp als kleertjes.com.
De samenwerking met Wehkamp stelt Hulaaloop in staat om een breder scala aan merken aan te bieden en versnelt de groei van het bedrijf. Het bedrijf zegt hierover: "Dankzij de samenwerking met Wehkamp kunnen we meer merken aan ouders aanbieden, waardoor we diverse kledingpakketten kunnen samenstellen en aanbieden. Ook kunnen we betere bezorgopties aanbieden, waardoor het gemak voor klanten toeneemt. Wehkamp draagt bij aan de groei van onze duurzame start-up, waardoor meer ouders gebruik kunnen maken van Hulaaloop."
Wehkamp benadrukt het belang van de samenwerking voor de duurzaamheidsinitiatieven van Wehkamp: "De samenwerking met Hulaaloop helpt Wehkamp om sneller stappen te zetten in onze ambities om meer duurzaamheidsinitiatieven te integreren in onze bedrijfsvoering. We delen onze kennis en middelen, maar leren ook denken als een start-up. Dit geeft zowel Wehkamp als Hulaaloop nieuwe inzichten die we kunnen gebruiken in onze gezamenlijke bedrijfsvoering", aldus het online warenhuis.