De abonnementsdienst zorgt er met hun nieuwe idee voor dat het gemakkelijker wordt om mondkapjes op voorraad te hebben. Na een periode van schaarste kan het voor veel consumenten zinvol zijn om een abonnement af te sluiten zodat hij of zij altijd een mondkapje ter beschikking heeft. Cappy speelt hiermee in op de stijgende vraag naar producten als mondkapjes.
Onlangs is er een nieuw initiatief gelanceerd voor mondkapjes, Cappy. Dit idee is ontstaan nu de lockdown langzamerhand wordt opgeheven en er versoepelingen ontstaan rondom de coronamaatregelen. De vraag naar mondkapjes voor commerciële doeleinden stijgt, bijvoorbeeld doordat mondkapjes verplicht gedragen moeten worden in het openbaar vervoer. Met Cappy kunnen consumenten een abonnement afsluiten op mondkapjes, waarbij zij maandelijks 10, 20 of 50 stuks thuis ontvangen. Het is ook mogelijk om losse bestellingen te plaatsen met een kleiner aantal. Cappy introduceerde naast mondkapjes voor particulieren ook een zakelijke variant. Werkgevers kunnen een dergelijk abonnement afsluiten voor hun werknemers en deze ook bij hen laten thuisbezorgen.