Ebb & Flow Group maakt voor de lancering van een nieuw food label slim gebruik van kunstmatige intelligentie, door deze toe te passen bij het analyseren van de data. Op deze manier creëerde het bedrijf het merk Wrap Bstrd, wat volledig is ontstaan en gebaseerd is op basis van consumentenbehoeften. Door technologie en digitale filteropties toe te voegen aan het analyse proces van consumentengedrag wist Ebb & Flow een consumer-centric-based merk te ontwikkelen.
Het Singaporese kook- en keukenbedrijf Ebb & Flow Group heeft in samenwerking met Sqreem, een bedrijf dat oplossingen biedt door middel van kunstmatige intelligentie, een nieuw food label gelanceerd. Ebb & Flow Group creëerde hun allereerste merk genaamd Wrap Bstrd in hun Dark Kitchen Lab. Door data te verzamelen uit tienduizenden bestellingen bij virtuele bezorgapps kon het kookbedrijf consumentengedrag en voorkeuren voor voeding, smaak, ingrediënten en foodtrends achterhalen. Uiteindelijk kon op basis van de consumentenvoorkeuren een doelgroep worden gefilterd: kantoormedewerkers in de binnensteden van Singapore die graag gemakkelijke, gezonde maaltijden nuttigen.