Tijdens de coronacrisis heeft PepsiCo opgemerkt dat er meer snackmomenten zijn onder de consumenten. Ook wordt meer gebruik gemaakt van e-commerce om voedsel en dranken aan te schaffen. Hierdoor is PepsiCo op het idee gekomen om twee webshops te openen, één voor themaboxen (denk aan ontbijt) en één voor lekkere snacks uit een breed assortiment. Dit alles is onderdeel van de business-to-consumer markt.
PepsiCo gaat in de Verenigde Staten starten met een virtuele snoepkast. Er worden twee webshops geopend door de foodretailer, PantryShop.com en Snacks.com. Hier worden lekkernijen zoals chips, frisdrank, snoepjes en nog veel meer aangeboden. De producten worden rechtstreeks bij de consument thuisbezorgd. De consumenten uit de Verenigde Staten kunnen de eet- en drinkwaren online bestellen. Ze krijgen het binnen twee dagen thuisbezorgd. In de Pantry Shop worden er pakketten aangeboden met een samenstelling voor een specifiek thema. Op het Snacks platform kunnen de consumenten juist kiezen uit meer dan 100 lekkernijen van onder andere merken als Cheetos en Lay's.