1 44 nieuwe tabakswinkels geopend in 2024 Retail Outlook 11 maart 2024 Trends Sinds eind 2023 is er een aantal nieuwe tabakszaken geopend, maar er zijn geen indicaties dat het aantal nieuwe tabaksverkooppunten zal oplopen tot het aantal dat per 1 juli 2024 zal verdwijnen.
0 Retailmedia: enorme groei en veelbelovende mogelijkheden Retail Outlook 8 maart 2024 Trends Op de EuroCis technologiebeurs in Düsseldorf was er een grote focus op Retail media, met talloze innovatieve manieren om fabrikanten te laten adverteren in supermarkten.
0 Aldi’s My Vay: nieuw plantaardig huismerk Retail Outlook 7 maart 2024 Trends Tijdens de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel, lanceert Aldi het nieuwe huismerk My Vay voor plantaardige vlees- en zuivelvervangers.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Lies Goezinne Alyssa Vogelaar 14 maart 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Lies Goezinne, Managing Director van Holland & Barrett.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Ed van de Weerd Alyssa Vogelaar 15 februari 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Ed van de Weerd, CEO van AS Watson Health & Beauty.
0 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
3 Groei is gekomen door gebruik te maken van mijn eigen netwerk! Dirk Mulder 26 februari 2024 Podcasts ING Sectorbanker Dirk Mulder in gesprek met Ella Timmers, oprichter van Ellastiek.
0 Retail Innovations 19 (2024) Retail Outlook 13 februari 2024 Reports 'The Next Generation of Retail is Here' - global inspiration to future-proof your business!
0 Kruidvat, Picnic en HORNBACH meest toekomstbestendige retailers Alyssa Vogelaar 30 november 2023 Reports Veel retailers missen een sterke fanbase en onderscheidend vermogen volgens de Retail Ranking (2023) van Q&A Retail. Aan de andere kant excelleren sommige retailers juist.
1 Premium Retail Outlook Onderzoek 2023: wat verwachten retailers? Retail Outlook 4 april 2023 Reports Retailers moeten zich voorbereiden op schaarste. Dit blijkt uit ons Retail Outlook Onderzoek, dat inzichten biedt in de uitdagingen en impact hiervan op komend retailjaar.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
39 PepsiCo wil in 2030 alleen maar chipszakken van recycled plastic Retail Outlook 27 januari 2022 39 Trends PepsiCo food duurzaamheid circulariteit Moederbedrijf PepsiCo heeft als doel om in 2030 alle niet-duurzame plastic te verbannen.
44 PepsiCo lanceert virtuele snoepkast Retail Outlook 15 mei 2020 44 Trends Nieuwe markten Prioritijd De Digitale Superconsument food Convenience Nieuwe winkelconcepten Shop (social) PepsiCo Tijdens de coronacrisis heeft PepsiCo opgemerkt dat er meer snackmomenten zijn onder de consumenten. Ook wordt meer gebruik gemaakt van e-commerce om voedsel en dranken aan te schaffen. Hierdoor is PepsiCo op het idee gekomen om twee webshops te openen, één voor themaboxen (denk aan ontbijt) en één voor lekkere snacks uit een breed assortiment.
46 PepsiCo lanceert Unwasted concept Retail Outlook 20 februari 2020 46 Trends Prijstransparantie supermarkten food cross channel Longtail Snelle en flexibele logistiek consuminderen Verantwoord Ondernemen PepsiCo transparantie PepsiCo wil hiermee inspelen op de hoge mate van voedselverspilling en producten die nog te minimaal 3 weken te consumeren zijn voor een aantrekkelijke prijs aanbieden.
51 Vrouwvriendelijke variant van Doritos Retail Outlook 6 februari 2018 51 Trends Individualisering Prioritijd Maatwerk producten food Convenience PepsiCo Het doel van de chips voor vrouwen is dat vrouwen ook optimaal van een zak chips kunnen genieten in het openbaar.