0 Spa stimuleert gezonder drinkgedrag in Nederland Retail Outlook 18 juni 2024 Trends Volgens mineraalwatermerk Spa drinkt tweederde van de Nederlanders niet genoeg water per dag.
0 Start nieuwe campagne voor biologisch voedsel Retail Outlook 17 juni 2024 Trends Het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit lanceert een meerjarige campagne om consumenten te stimuleren vaker biologisch voedsel te kopen, met als doel het biologische landbouwareaal in Nederland te vergroten van 4,5% naar 15% in 2030.
0 Kweekvlees blijft uit Europa Retail Outlook 14 juni 2024 Trends Startups richtten zich aanvankelijk op kweekvlees om vlees te produceren zonder de veestapel uit te breiden.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Markus Konings Alyssa Vogelaar 16 mei 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Markus Konings, CEO van Sandenburg concept creation & DST experience agency.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
0 “Wij doen niet aan recycling, maar aan upcycling!” Dirk Mulder 18 juni 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Esther Smit, Rotterdams Zakenvrouw 2024 en CEO van Oxious (Best for the world 2022 B Corp) en Oxious Talent Factory.
2 “We luisteren echt wat daarin de vraag is van de klant!” Dirk Mulder 31 mei 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Julia Veer oprichter Clay And Glow.
3 “Kartent staat voor Karton en Tent, zo zijn we ook begonnen!” Dirk Mulder 15 mei 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Timo Krenn, CFO en medeoprichter van Kartent.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
76 Personaliseer je geluid op de nieuwe Philips TV's Retail Outlook 4 maart 2021 76 Trends Philips Elektronica Personalisatie TP Vision, verantwoordelijk voor een groot deel van Philips TV en Philips Sound, gaat het merendeel van de toestellen uit de Europese Android tv-serie van 2021 uitrusten met Mimi Sound Personalisation-technologie.
46 Rijksmuseum en Philips brengen Nachtwacht naar verpleeghuizen Retail Outlook 21 juli 2020 46 Trends Rijksmuseum Individualisering Prioritijd Experience Philips Maatwerk service Overige “Bewoners van verpleeg- en verzorgingshuizen zijn door de pandemie niet in staat een bezoek te brengen aan het Rijksmuseum,” aldus Hendrikje Crebolder, directeur Media & Development van het Rijksmuseum.
50 Ahold, ING, KLM, NS en Philips trekken portemonnee voor AI Retail Outlook 10 oktober 2019 50 Trends ING Nieuwe markten Partnerships food Philips Elektronica Reizen NS Ahold Delhaize KLM Volgens de vijf bedrijven loopt Nederland op het gebied van kunstmatige intelligentie achter op landen als de VS, het Verenigd Koninkrijk en China.
57 Signify start met lichtnavigatie Retail Outlook 30 mei 2018 57 Trends Prioritijd Digital Experience supermarkten Telecom Philips cross channel Convenience Signify Het doel van deze nieuwe manier van navigeren is om verder te innoveren op het gebied van navigatie.