1 e5 breidt uit met stadswinkels en boekt succes Retail Outlook 22 september 2023 Trends Ondanks een uitdagend jaar in de modewereld en wispelturig zomerweer, boekt modeketen e5 indrukwekkende resultaten.
1 Otrium introduceert een programma voor kledingherstel Retail Outlook 21 september 2023 Trends In een samenwerking met Bleckmann heeft de mode-outlet Otrium een speciaal programma voor kledingherstel en -renovatie gelanceerd om beschadigde retourzendingen nieuw leven in te blazen.
0 H&M brengt retourtarieven in rekening in meerdere landen Retail Outlook 20 september 2023 Trends H&M heeft onlangs retourkosten geïntroduceerd op verschillende online winkels, inclusief hun Nederlandse webshop.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
0 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Darre van Dijk Alyssa Vogelaar 28 september 2023 Webinars Deze week te gast bij Thoughtful Thursday: Darre van Dijk, Chief Creative Officer bij Communicatiebureau TBWA\NEBOKO.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Christina van Spaendonck Retail Outlook 14 september 2023 Webinars Thoughtful Thursday is terug! We trappen het nieuwe seizoen af met Christina van Spaendonck, Chief Executive Officer bij VanLier.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Peggy Kaal Alyssa Vogelaar 22 juni 2023 Webinars Deze week te gast in de laatste Thoughtful Thursday voor de zomer: Peggy Kaal, Manager Merk & Communicatie bij SNS Bank.
0 Uitgangspunt is dat schoonmaken voor iedereen toegankelijk is! Dirk Mulder 12 september 2023 Podcasts ING Sector Banker Trade en Retail Dirk Mulder in gesprek met Bert Groen oprichter van ZO Schoon.
0 Er staat een bedrijf dat circulaire keukens de standaard maakt! Dirk Mulder 12 september 2023 Podcasts ING Sector Banker Trade en Retail Dirk Mulder gaat in gesprek met Cees van Nispen en Simon Rombouts, medeoprichters van Chainable.
2 Doel is om vrouwen in de armste regio’s zelfstandiger te maken! Dirk Mulder 7 september 2023 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Sophie Schoonhoven, Head of Sales van Return to Sender.
0 Premium Retail Outlook Onderzoek 2023: wat verwachten retailers? Retail Outlook 4 april 2023 Reports Retailers moeten zich voorbereiden op schaarste. Dit blijkt uit ons Retail Outlook Onderzoek, dat inzichten biedt in de uitdagingen en impact hiervan op komend retailjaar.
0 Duurzaamheid en Retail Paula Boneschansker 10 maart 2023 Reports Wat is het effect van duurzaamheidsclaims in de Verenigde Staten?
0 Samen werken aan leefbare en toekomstbestendige kernen Thomas Dijkman 21 december 2022 Reports Binnensteden veranderen steeds meer in multifunctionele gebieden waar winkelen, wonen, horeca en cultuur elkaar versterken. Hoe gaat deze transformatie eruitzien?
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
1 Inflatie? Zo pak je het aan! Olaf Zwijnenburg 27 juni 2022 Blogs De kosten voor de retailer stijgen over vrijwel de gehele linie: productie, logistiek, bedrijfsvoering.
45 Ahold, ING, KLM, NS en Philips trekken portemonnee voor AI Retail Outlook 10 oktober 2019 45 Trends ING Nieuwe markten Partnerships food Philips Elektronica Reizen NS Ahold Delhaize KLM Volgens de vijf bedrijven loopt Nederland op het gebied van kunstmatige intelligentie achter op landen als de VS, het Verenigd Koninkrijk en China.
49 Rituals ontwerpt aparte productlijn voor KLM Retail Outlook 16 oktober 2018 49 Trends Individualisering Nieuwe markten Prioritijd Maatwerk producten Experience Partnerships Rituals Reizen KLM De collectie is speciaal ontworpen om reizigers een ontspannen gevoel te geven.
57 KLM start met podcasts over reiservaringen Retail Outlook 20 maart 2018 57 Trends Prioritijd Experience De Digitale Superconsument Reizen Share (social) KLM Via de podcasts wil KLM op een bijzondere manier in contact komen met passagiers en communiceren wat een reis allemaal met iemand kan doen.
53 Persoonlijke audiocommercials worden getest op Spotify door KLM Retail Outlook 13 maart 2018 53 Trends Individualisering Maatwerk communicatie Prioritijd Experience Reizen KLM Spotify Het doel van de gepersonaliseerde commercials is om mensen te inspireren om op reis te gaan binnen Europa.
63 KLM Blue Bot Retail Outlook 14 december 2017 63 Trends Individualisering Prioritijd Convenience Maatwerk service Overige KLM Volgens Karlijn Vogel (director Social KLM) wil de vliegtuigmaatschappij graag te weten komen of klanten zitten te wachten op spraakgestuurde diensten die niet direct met een airline worden geassocieerd.
57 KLM biedt VR-experience 'Flight Upgrader' Retail Outlook 10 oktober 2017 57 Trends Prioritijd Digital Experience cross channel Convenience Reizen KLM Met de 'Flight Upgrader' wil KLM reizigers laten ervaren hoe prettig en comfortabel een vliegreis kan zijn, zonder dat reizigers hier extra voor hoeven te betalen.
75 KLM komt met strippenkaart voor reizen binnen Europa Retail Outlook 19 september 2017 75 Trends Individualisering Prioritijd Maatwerk producten Convenience Reizen Het nieuwe midden KLM Price-value Volgens KLM is de vraag naar een dergelijk product de afgelopen jaren sterk gestegen.
48 KLM wordt actief via Whatsapp Retail Outlook 6 september 2017 48 Trends WhatsApp Individualisering Nieuwe markten Prioritijd Partnerships De Digitale Superconsument Convenience Reizen Share (social) Maatwerk service KLM Met het nieuwe communicatiekanaal wil KLM één-op-één communiceren met de klant.
50 KLM tickets afrekenen via WeChat Pay Retail Outlook 24 augustus 2017 50 Trends Het nieuwe betalen WeChat cross channel Reizen KLM Dat KLM deze betaaloptie aanbiedt is niet heel raar, want de potentiële doelgroep is groot.