0 Vrumona versnelt duurzaamheid en relevantie Retail Outlook 23 april 2024 Trends Vrumona, nu onder Royal Unibrew, versnelt haar inspanningen op het gebied van efficiëntie en verduurzaming, en introduceert daarbij een vernieuwde missie: "we change drinking for the better." Deze overname opent de deur naar nieuwe mogelijkheden voor innovatie en verbetering van de bedrijfsprocessen.
0 Let op valkuilen bij AI-gestuurde klantcommunicatie! Retail Outlook 22 april 2024 Trends AI-gedreven chatbots veranderen klantcommunicatie in retail, vergelijkbaar met de impact van de eerste iPhone.
0 E-commerce, de nieuwe Tata Steel? Retail Outlook 19 april 2024 Trends Het is het dertigjarig jubileum van e-commerce, maar er is bezorgdheid over de houdbaarheid van de huidige werkwijze.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Lies Goezinne Alyssa Vogelaar 14 maart 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Lies Goezinne, Managing Director van Holland & Barrett.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
472 Premium Gijs van Engelen over de digitale integratie van fysiek & online Retail Outlook 6 november 2020 472 Webinars Hunkemöller Lingerie E-commerce Retouren omnichannel Futureproof Frank Quix gaat in gesprek met Gijs van Engelen, Chief Digital Officer bij Hunkemöller: hij vertelt meer over de (digitale) toekomstambities van het lingeriemerk, waarbij de focus ligt op een innovatief retourbeleid, gepersonaliseerde webshops en een 360 graden view van de klant.
195 Premium Thoughtful Thursday | In gesprek met Sara Dol en Sam Kroon Maxime Kerstholt 5 november 2020 195 Webinars thoughtful thursday TikTok Social Media digitalisering Deze Thoughtful Thursday gaan we in gesprek met Sara Dol en Sam Kroon: Sara is content creator op TikTok, tegenwoordig hét sociale platform onder jongeren en Sam Kroon is oprichter van blazenetwork, een jong mediabedrijf gericht op het maken van content en het produceren van online video campagnes voor bedrijven.
148 Premium Thoughtful Thursday | In gesprek met Max Wittrock van mymuesli Evy Ruers 30 oktober 2020 148 Webinars thoughtful thursday mymuesli food E-commerce entrepreneur Deze Thoughtful Thursday gaan we in gesprek met Max over e-commerce retail, vooral in de food-industrie.
180 Premium Resilient Retail frank quix 29 oktober 2020 180 Webinars Fysieke winkels Experience digitalisering De retail wereld en ook die van food en foodservice verandert snel als gevolg van Covid-19, waarbij zekerheden uit het verleden om te kunnen differentiëren moeten worden ingeruild voor andere oude en nieuwe waarden.
414 Premium Thoughtful Thursday | In gesprek met auteurs Erik en Stefan Alyssa Vogelaar 22 oktober 2020 414 Webinars thoughtful thursday Warenhuis toekomstperspectief Frank en Ernst-Jan gaan met de auteurs het gesprek aan over hun boek en hun visie op warenhuizen: welke vormen van warenhuizen gaan het wel redden en welke niet, hoe kijken zij naar de warenhuizen anno 2020 en misschien wel de belangrijkste vraag: is er nog wel een toekomst voor het warenhuis?
288 Premium New Business in Retail - vier gasten over nieuwe retailmodellen Retail Outlook 21 oktober 2020 288 Webinars DHL Superflow Check ABN Amro nieuwe businessmodellen Retail Outlook Event Retail is aan het veranderen en dat vraagt om nieuwe, relevante businessmodellen - welke businessmodellen hebben de toekomst en wat moet jij veranderen om relevant te blijven?
122 Premium Succesvol zakendoen via marketplaces Retail Outlook 21 oktober 2020 122 Webinars Pattern Marketplaces Platforming Retail Outlook Event Een steeds groter deel van de online shoppers doet een bestelling via een marketplace - het is daarom belangrijk om de aanwezigheid op marketplaces te vergroten en zo zichtbaar te zijn voor jouw (potentiële) klant.
110 Premium Business in China - digitalisering en post corona trends Retail Outlook 21 oktober 2020 110 Webinars Intersport digitalisering Post Corona China Retail Outlook Event Robin Trebbe van Intersport vertelt je meer over online retailen in China en het herstel na de pandemie - welke trends ziet hij gebeuren, hoe krabbelt de Chinese economie weer op en welke rol speelt digitalisering hierin?
98 Premium Reimagining Retail - vier gasten over verandering in retail Retail Outlook 21 oktober 2020 98 Webinars Alibaba Group B&S Group Jacobs Douwe Egberts Crème de la Cream Platforming digitalisering Retail Outlook Event De verwachtingen van de consument worden steeds hoger, traditionele retailmodellen verliezen op termijn hun positie en tegelijkertijd staat de consument meer dan ooit open voor nieuwe initiatieven - hoe speel je hierop in?