0 Spotify en Google testen alternatieve betaalwijzen Retail Outlook 16 november 2023 Trends Spotify en Google zijn gestart met het uitproberen van User Choice Billing, met name in de Benelux.
0 MediaMarkt introduceert nieuw format Xpress in Nederland Retail Outlook 15 november 2023 Trends Op 22 november opent MediaMarkt zeven winkels volgens het nieuwe winkelconcept 'Xpress'.
0 Hema verkoopt opnieuw pyjama's voor War Child Retail Outlook 14 november 2023 Trends In samenwerking met War Child brengt Hema een exclusieve pyjama uit, welke vanaf 13 november 2023 in alle winkels verkrijgbaar is.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Roland van der Vorst Alyssa Vogelaar 23 november 2023 Webinars Deze week te gast bij Thoughtful Thursday: Roland van der Vorst, Head of Innovation bij Rabobank.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Fennemiek & Anne Mieke Roos Fennis 9 november 2023 Webinars Deze week te gast bij Thoughtful Thursday: Fennemiek Gommer en Anne Mieke Eggenkamp, beide Innovation Consultants en directieleden bij Caracta Business Innovation.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Johan van der Zanden Alyssa Vogelaar 26 oktober 2023 Webinars Deze week te gast bij Thoughtful Thursday: Johan van der Zanden, CMO bij Albert Heijn.
0 “De passie voor het familiebedrijf is toen overgeslagen!” Dirk Mulder 17 november 2023 Podcasts ING Sector Banker Trade en Retail Dirk Mulder in gesprek met Bart Goossens algemeen directeur van Goossens Wonen & Slapen.
1 “Wij noemen ons de feel-good comfort wear brand!” Dirk Mulder 14 november 2023 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Marie-José Vermin CEO van 10Days.
2 “Tweedehands is het nieuwe nieuw!” Dirk Mulder 20 oktober 2023 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Elles Kempers, Directeur van Het Goed. Hun missie? Werk maken door hergebruik!
1 Premium Retail Outlook Onderzoek 2023: wat verwachten retailers? Retail Outlook 4 april 2023 Reports Retailers moeten zich voorbereiden op schaarste. Dit blijkt uit ons Retail Outlook Onderzoek, dat inzichten biedt in de uitdagingen en impact hiervan op komend retailjaar.
0 Duurzaamheid en Retail Paula Boneschansker 10 maart 2023 Reports Wat is het effect van duurzaamheidsclaims in de Verenigde Staten?
0 Samen werken aan leefbare en toekomstbestendige kernen Thomas Dijkman 21 december 2022 Reports Binnensteden veranderen steeds meer in multifunctionele gebieden waar winkelen, wonen, horeca en cultuur elkaar versterken. Hoe gaat deze transformatie eruitzien?
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
1 Inflatie? Zo pak je het aan! Olaf Zwijnenburg 27 juni 2022 Blogs De kosten voor de retailer stijgen over vrijwel de gehele linie: productie, logistiek, bedrijfsvoering.
28 BCC creëert prominentere plek voor duurzaam assortiment Retail Outlook 26 mei 2023 28 Trends BCC Elektronica duurzaamheid BCC heeft nu een meer opvallende sectie in de winkel voor duurzame producten.
680 Thoughtful Thursday | In gesprek met Caspar Klinkhamer Alyssa Vogelaar 24 november 2022 680 Webinars thoughtful thursday BCC Mirage Retail Group Elektronica Deze week te gast bij Thoughtful Thursday: Caspar Klinkhamer, CEO van BCC en CCO bij Mirage Retail Group.
344 Thoughtful Thursday | In gesprek met Michiel Witteveen Alyssa Vogelaar 16 juni 2022 344 Webinars thoughtful thursday Mirage Retail Group Blokker Intertoys BCC Vandaag te gast bij Thoughtful Thursday: Michiel Witteveen, CEO van Mirage Retail Group.
83 BCC introduceert huismerkproducten Retail Outlook 28 december 2021 83 Trends BCC Elektronica corona Elektronicawinkel BCC is gestart met het aanbieden van klein huishoudelijke artikelen van eigen merk.
70 BCC opent eerste shop-in-shop in Blokker filiaal Retail Outlook 11 november 2021 70 Trends Blokker BCC synergie shop-in-shop BCC opent op 11 november haar eerste shop-in-shop bij Blokker in Zaandam.
205 Premium Thoughtful Thursday | In gesprek met Herman Bramer Alyssa Vogelaar 21 januari 2021 205 Webinars BCC Elektronica thoughtful thursday Deze week weer een nieuwe gast bij Thoughtful Thursday: Herman Bramer, CEO van BCC.
86 BCC en Wehkamp gaan exclusieve samenwerking aan Retail Outlook 5 juli 2018 86 Trends Nieuwe markten Prioritijd Wehkamp Warenhuis BCC Partnerships cross channel Online needs offline Convenience Elektronica Met de samenwerking willen BCC en Wehkamp samen het verschil maken in de wereld van omnichannelretail.
70 BCC producten te verkrijgen via bol.com Retail Outlook 22 september 2017 70 Trends Bol.com Nieuwe markten Prioritijd pure player BCC Partnerships cross channel Online needs offline Convenience Elektronica BCC geeft aan zijn aanbod op korte termijn uit te willen breiden met andere categorieën en wil ook aanvullende services gaan verlenen aan klanten van bol.com.