0 Lidl België verlaagt prijzen voor meer plantaardige verkoop Retail Outlook 6 mei 2024 Trends Lidl België heeft aangekondigd dat ze permanent de prijzen van plantaardige eiwitproducten gaan verlagen tot het niveau van de dierlijke varianten.
0 Verbeter elke stap van je marketingstrategie met generatieve AI Retail Outlook 3 mei 2024 Trends Generatieve AI markeert een verschuiving in de digitale marketingwereld, waarbij het zich onderscheidt van traditionele AI door nieuwe inhoud te creëren in plaats van alleen te reageren op bestaande data.
0 Nieuwe focus Fairtrade Original: fusion Retail Outlook 2 mei 2024 Trends Fairtrade Original lanceert een nieuwe campagne om de merkbekendheid te vergroten en een sterke positie te veroveren bij het publiek.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
53 Albert Heijn lanceert nieuwe voetbalcampagne Retail Outlook 8 oktober 2020 53 Trends Albert Heijn Nieuwe markten Partnerships De Digitale Superconsument supermarkten Share (social) De supermarktketen werkt ook dit jaar weer intensief samen met de bond.
48 Wehkamp introduceert Women's Club Retail Outlook 30 september 2020 48 Trends Nieuwe markten Prioritijd Wehkamp Warenhuis Experience Partnerships De Digitale Superconsument Share (social) 'Of het nu gaat om kleding, woonaccessoires of een beautyproduct, wie kan dit beter presenteren dan dé vrouw van Nederland?', aldus Wehkamp.
48 André van Duin nieuw gezicht voor Hans Anders Retail Outlook 17 september 2020 48 Trends Hans Anders Nieuwe markten Partnerships De Digitale Superconsument Share (social) Optiek De commercial draait om één ding: herkenbaarheid, aldus Hans Anders.
86 KFC lanceert nieuwe campagne Retail Outlook 15 september 2020 86 Trends Digital Experience De Digitale Superconsument KFC food cross channel Share (social) Verantwoord Ondernemen transparantie Met de nieuwe campagne wil het bedrijf mensen dichter bij elkaar brengen, want een bucket eet je immers niet alleen.
49 Albert Heijn wil kinderen gezonder laten eten Retail Outlook 7 september 2020 49 Trends Albert Heijn Digital Experience De Digitale Superconsument supermarkten cross channel Share (social) Verantwoord Ondernemen transparantie 'Ongeveer de helft van de kinderen in Nederland eet dagelijks onvoldoende groente en fruit.
51 Coop begint actie met bekende voorleesvaders Retail Outlook 3 september 2020 51 Trends Prioritijd Experience De Digitale Superconsument supermarkten Coop Share (social) Op deze manier wil Coop de kinderboekenweek leuk laten beginnen.
15 Karwei gaat mee in 'upcycling'-trend Retail Outlook 20 augustus 2020 15 Trends Prioritijd De Digitale Superconsument Bouwmarkten Convenience Karwei hergebruik Share (social) consuminderen Een tweede leven geven aan je spullen is milieubewust, duurzaam én geldbesparend.
39 Nieuwe campagne van The Flower Farm is nu te zien Retail Outlook 13 augustus 2020 39 Trends The Flower Farm De Digitale Superconsument food Share (social) Verantwoord Ondernemen transparantie Oprichter Marcel van Wing wil met zijn bedrijf van invloed zijn op het behoud van het regenwoud.
49 Hema introduceert nieuw productlabel: 'Goede koop' Retail Outlook 12 augustus 2020 49 Trends Hema Individualisering Maatwerk communicatie De Digitale Superconsument Share (social) Overige Alexandra den Hartog, head of marketing campaign a.i.