0 Vrumona versnelt duurzaamheid en relevantie Retail Outlook 23 april 2024 Trends Vrumona, nu onder Royal Unibrew, versnelt haar inspanningen op het gebied van efficiëntie en verduurzaming, en introduceert daarbij een vernieuwde missie: "we change drinking for the better." Deze overname opent de deur naar nieuwe mogelijkheden voor innovatie en verbetering van de bedrijfsprocessen.
0 Let op valkuilen bij AI-gestuurde klantcommunicatie! Retail Outlook 22 april 2024 Trends AI-gedreven chatbots veranderen klantcommunicatie in retail, vergelijkbaar met de impact van de eerste iPhone.
0 E-commerce, de nieuwe Tata Steel? Retail Outlook 19 april 2024 Trends Het is het dertigjarig jubileum van e-commerce, maar er is bezorgdheid over de houdbaarheid van de huidige werkwijze.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
49 McDonald's introduceert unieke zomercampagne Retail Outlook 14 juli 2020 49 Trends Prioritijd Experience De Digitale Superconsument food Share (social) McDonald's Multimedia McDonald’s wil iedereen deze zomer de kans bieden om met de Happy Bag een ander in het zonnetje te zetten.
38 Nestlé lanceert AR games op pizzadozen Retail Outlook 7 juli 2020 38 Trends Digital Experience Wagner Thrive De Digitale Superconsument Nestlé food cross channel Share (social) De nieuwe AR games en filters moeten leiden tot een grotere naamsbekendheid voor het Big City Pizza-merk.
46 'TikTok For Business' officieel gelanceerd Retail Outlook 25 juni 2020 46 Trends Individualisering Maatwerk communicatie Digital Experience De Digitale Superconsument Telecom cross channel Share (social) TikTok Volgens TikTok hebben steeds meer merken de unieke en creatieve manieren omarmd waarop de TikTok gemeenschap zich uitdrukt.
38 Malibu promoot nieuwe smaak met AR game Retail Outlook 18 juni 2020 38 Trends Malibu Nieuwe markten GoSpooky Digital Experience De Digitale Superconsument food cross channel Share (social) Branches vervagen Het drankenmerk lanceert haar campagne rondom de nieuwe lime-smaak speciaal met toepassingen van augmented reality omdat, volgens Malibu, de rol van deze nieuwe technologie groeiende is bij digital natives - de jongere generatie.
35 The Avocado Show dekt virtueel de tafel voor je Retail Outlook 12 juni 2020 35 Trends Individualisering The Avocado Show Nieuwe markten Maatwerk communicatie Prioritijd Experience Partnerships De Digitale Superconsument food FoodStory Share (social) The Avocado Show lanceert de Hologram App om de wereldwijde connectie met liefhebbers van het restaurant te blijven onderhouden.
38 Spark AR introduceert AR-muziekeffecten voor Instagram Retail Outlook 11 juni 2020 38 Trends Individualisering Digital Experience De Digitale Superconsument cross channel Facebook Share (social) Maatwerk service Multimedia Spark AR Spark AR blijft haar AR-technieken steeds verder ontwikkelen voor social media kanalen.
43 Diamantjuwelier start virtuele showroom Retail Outlook 9 juni 2020 43 Trends Individualisering Prioritijd Baunat De Digitale Superconsument Sieraden & Bijouterie cross channel Online needs offline Convenience Share (social) Maatwerk service 'Onze ervaring inmiddels is dat deze manier van virtueel verkopen heel goed werkt.
32 Gucci start met virtuele service in 'nepwinkel' Retail Outlook 8 juni 2020 32 Trends Individualisering Nieuwe markten Prioritijd Gucci De Digitale Superconsument Convenience Mode Share (social) Nieuwe winkelconcepten Maatwerk service De moderetailer speelt met de nieuwe dienst in op de coronacrisis door klanten op afstand te laten winkelen.
38 Social Friendz start met eerste influencer webshop Retail Outlook 4 juni 2020 38 Trends Individualisering Nieuwe markten Maatwerk communicatie De Digitale Superconsument Elektronica Share (social) Nieuwe winkelconcepten Multimedia Social Friendz Marketing agency Social Friendz gaat met haar eigen webshop nog een stapje verder in de (online) influencerwereld.