0 Albert Heijn vermeldt CO2-uitstoot op eigen merkproducten Retail Outlook 17 april 2024 Trends Albert Heijn begint met het vermelden van de CO2-uitstoot op de verpakkingen van haar eigen merkproducten, waaronder kip, varken, eieren, zalm en vegetarische producten.
0 Komt de volgende retail personalisatie golf in 2024? Retail Outlook 16 april 2024 Trends Winkels streven naar personalisatie, waarbij het doel is om elke aankoop te laten aansluiten bij de identiteit van de klant.
0 Amazon intensiveert investeringen in generatieve AI Retail Outlook 15 april 2024 Trends In de jaarlijkse brief aan aandeelhouders deelde CEO Andy Jassy van Amazon de positieve financiële vooruitgang van het bedrijf en benadrukte hij de groeimogelijkheden van investeringen.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Corine Duchenne Julie Brouwer 28 maart 2024 Webinars Deze keer te gast in Thoughtful Thursday: Corine Duchenne, Managing Director van Praxis.
3 Thoughtful Thursday | In gesprek met Lies Goezinne Alyssa Vogelaar 14 maart 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Lies Goezinne, Managing Director van Holland & Barrett.
0 “Er was niet echt een merk dat hoofdkussens online verkocht!” Dirk Mulder 8 april 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Lars van der Wijst, CCO en oprichter van Cloudpillo.
2 We zijn de webshop voor Refurbished schoenen, 95% goeie schoenen Dirk Mulder 18 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Daan Engelen, oprichter en aanjager van 95percent.
2 Comfort en prijs-kwaliteitverhouding zijn extreem belangrijk! Dirk Mulder 14 maart 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Roel de Veer en Wendy Kok van No Excess.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
57 Supermarktnaam Coop verdwijnt en wordt Plus Retail Outlook 6 september 2021 57 Trends PLUS supermarkten Cooperatie Plus en Coop kondigen aan samen verder te gaan als één coöperatie.
71 Plus lanceert webshop voor wijnen Retail Outlook 2 september 2021 71 Trends PLUS supermarkten Online Plus heeft een aparte webshop geopend voor de verkoop van wijnen.
87 Alle zuivel van PLUS wordt standaard biologisch Retail Outlook 30 juni 2021 87 Trends PLUS supermarkten Biologisch Alle melk en yoghurt bij PLUS Supermarkten is vanaf nu standaard biologisch.
83 Premium Hoe PLUS de toekomst tegemoet gaat Retail Outlook 21 oktober 2020 83 Webinars PLUS supermarkten E-commerce Retail Outlook Event Goed eten - daar houden ze van bij PLUS en dit maken ze graag gemakkelijk beschikbaar voor hun klanten.
55 PLUS introduceert digitale schaplabels Retail Outlook 4 september 2020 55 Trends Individualisering Maatwerk communicatie Prioritijd supermarkten cross channel Convenience Snelle en flexibele logistiek PLUS De nieuwe schaplabels moeten het voor zowel de klant als medewerkers makkelijker maken om productinformatie te verkrijgen.
64 Plus digitaliseert met elektronische schaplabels Retail Outlook 28 mei 2020 64 Trends Individualisering Prijstransparantie Maatwerk communicatie Prioritijd supermarkten Convenience consuminderen PLUS Volgens Plus streeft zij ernaar om de customer experience te verbeteren.
31 Nieuwe duurzame Grolsch verpakking alleen bij PLUS Retail Outlook 4 maart 2020 31 Trends supermarkten Grolsch PLUS Verantwoord Ondernemen transparantie Koninklijke Grolsch heeft als ambitie om wegwerpplastic te vervangen door duurzamere alternatieven.
9 PLUS kiest voor een transparante, eigen, gesloten keten voor ver Retail Outlook 12 september 2019 9 Trends supermarkten PLUS Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk transparantie PLUS zet op deze manier in op het aanbieden van lekkerder en verantwoorder vlees.
50 Plus schrapt de verkoop van plastic wegwerpservies Retail Outlook 29 november 2018 50 Trends supermarkten hergebruik consuminderen PLUS Verantwoord Ondernemen transparantie Plus wil zo min mogelijk disposables in het assortiment hebben en anders milieuvriendelijke materialen gebruiken.