0 Coolcat voortaan exclusief bij Wehkamp Retail Outlook 2 juni 2023 Trends Coolcat is overgenomen door Wehkamp.
0 Amac start met abonnementen en refurbished assortiment Retail Outlook 1 juni 2023 Trends Apple-reseller Amac lanceert een eigen abonnementsservice waarbij klanten maandelijks een vast bedrag betalen voor een nieuw Apple-apparaat.
0 Christine le Duc start met verkoop via streamingplatform Retail Outlook 31 mei 2023 Trends Christine le Duc heeft een partnerschap gesloten met het streamingplatform Snetch.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
0 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
1 Getir: ‘darkstore’ omgezet in supermarkt Dirk Mulder 16 december 2022 Video's ING Sector Banker Dirk Mulder neemt een kijkje in de recent geopende supermarkt van Getir in de Amsterdamse wijk De Pijp. Kijk je mee?
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Rik Ledder Alyssa Vogelaar 1 juni 2023 Webinars Deze week te gast bij Thoughtful Thursday: Rik Ledder, CEO van TBWA/NEBOKO.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met David Boyle Alyssa Vogelaar 25 mei 2023 Webinars Deze week te gast bij Thoughftul Thursday: auteur en ChatGPT-expert David Boyle.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Bob Ponsen Alyssa Vogelaar 11 mei 2023 Webinars Deze week te gast bij Thoughtful Thursday: Bob Ponsen, Founder van GiG Hard Seltzer.
0 Ik heb een wereldreis gemaakt voor deze alcoholvrije dranken! Dirk Mulder 2 juni 2023 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Wim Boekema, oprichter van NIX & NIX: De Alcoholvrije Slijterij.
1 Ik heb MUD-jeans opgericht met de gedachte om het beter te doen! Dirk Mulder 23 mei 2023 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Bert van Son: directeur en eigenaar van MUD Jeans.
1 “Een belangrijk doel is de meubelsector verder verduurzamen!” Dirk Mulder 15 mei 2023 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met Okke Albers, oprichter van Studio HENK. Het designmerk maakt functionele meubels die een leven lang meegaan.
0 Premium Retail Outlook Onderzoek 2023: wat verwachten retailers? Retail Outlook 4 april 2023 Reports Retailers moeten zich voorbereiden op schaarste. Dit blijkt uit ons Retail Outlook Onderzoek, dat inzichten biedt in de uitdagingen en impact hiervan op komend retailjaar.
0 Duurzaamheid en Retail Paula Boneschansker 10 maart 2023 Reports Wat is het effect van duurzaamheidsclaims in de Verenigde Staten?
0 Samen werken aan leefbare en toekomstbestendige kernen Thomas Dijkman 21 december 2022 Reports Binnensteden veranderen steeds meer in multifunctionele gebieden waar winkelen, wonen, horeca en cultuur elkaar versterken. Hoe gaat deze transformatie eruitzien?
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
1 Inflatie? Zo pak je het aan! Olaf Zwijnenburg 27 juni 2022 Blogs De kosten voor de retailer stijgen over vrijwel de gehele linie: productie, logistiek, bedrijfsvoering.
35 Amazon komt met duurzaam label Retail Outlook 29 september 2020 35 Trends amazon Prioritijd Convenience Overige Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk transparantie Voor Amazon is dit een grote stap naar het verduurzamen van het bedrijf.
35 Gazelle opent uniek Experience Center Retail Outlook 17 augustus 2020 35 Trends Nieuwe markten Prioritijd Fiets & Vrije Tijd Experience Gazelle Nieuwe winkelconcepten Open en eerlijk transparantie Gazelle wil hiermee de ervaring voor bezoekers nog beter maken.
29 Boy Smells lanceert Pride-collectie Retail Outlook 15 juni 2020 29 Trends Assortiment Boy Smells wonen Het nieuwe midden Open en eerlijk transparantie Het kaarsen- en ondergoedmerk zorgt er met hun Pride-collectie voor dat de Pride-maand ondanks de coronacrisis toch gevierd wordt.
30 Momaa promoot slow working met meubels op maat Retail Outlook 14 april 2020 30 Trends Individualisering wonen Nieuwe markten Maatwerk producten Nieuwe winkelconcepten Momaa Open en eerlijk transparantie Momaa onderscheidt zich in de meubelindustrie door in te spelen op persoonlijk aanbod.
31 Lidl transparant over producenten huismerken Retail Outlook 3 april 2020 31 Trends Nieuwe markten Lidl Duitsland Partnerships supermarkten Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk transparantie Lidl heeft als doel om duurzamer en transparanter op te treden wat betreft de productie en producenten.
30 H&M gaat leveranciers delen Retail Outlook 9 maart 2020 30 Trends Nieuwe markten Partnerships Mode H&M Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk transparantie Met deze nieuwe stap wil de Zweedse modegroep de mode-industrie duurzamer maken, kennis delen en de logistieke keten transformeren en verbeteren om de sector zo toekomstbestendig te maken.
32 Aldi publiceert productielocaties textiel Retail Outlook 28 februari 2020 32 Trends De Digitale Superconsument supermarkten Aldi Search Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk transparantie Deze stap past volgens Aldi binnen het MVO-beleid om transparant en verantwoord te ondernemen.
31 Burger King presenteert beschimmelde Whopper in reclamecampagne Retail Outlook 21 februari 2020 31 Trends Burger King food Verantwoord Ondernemen Open en eerlijk transparantie Burger King wil met deze reclamecampagne laten zien dat zij een nieuwe focus heeft wat betreft hun fastfood voedsel: een beweging richting natuurlijke en bewuste voeding.
32 Kleding van Femmes du Sud vertelt eigen verhaal Retail Outlook 3 februari 2020 32 Trends Prioritijd De Digitale Superconsument Convenience Mode Search Femme du Sud Open en eerlijk transparantie Hiermee speelt Femmes du Sud in op de wens van de consument, die steeds meer wil weten over de herkomst van artikelen.