0 McDonald's zet AI-robot aan de kant Retail Outlook 25 juni 2024 Trends McDonald's heeft besloten om de AI-robots in hun Amerikaanse restaurants te verwijderen nadat klanten steeds vaker problemen ondervonden met de technologie.
0 MediaMarkt lanceert retailpodcast Retail Outlook 24 juni 2024 Trends MediaMarkt lanceert een podcastserie genaamd 'Let’s Talk Retail', gericht op andere retailers in plaats van consumenten, waarin trends en ontwikkelingen in de retailsector in België en Nederland worden besproken.
0 Nieuwe app Studio Anneloes verhoogt conversie Retail Outlook 21 juni 2024 Trends Studio Anneloes lanceerde begin dit jaar een mobiele app die volledig geïntegreerd is met hun e-commerce platform.
2 Pearle introduceert nieuw winkelformat Dirk Mulder 26 juli 2023 Video's Vorige week opende Pearle Opticiens in Den Bosch de eerste winkel volgens het nieuwste format. ING Sector Banker Dirk Mulder nam een kijkje.
0 Als nieuwkomer een traditionele markt veroveren | Schoenenzaken ruben broodcoorens 25 januari 2023 Video's Welkom bij Schoenenzaken, meesters in herenschoenen.
1 Boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen Dirk Mulder 22 december 2022 Video's In het ALDI filiaal aan de Lange Viestraat in Utrecht kunnen klanten boodschappen doen door alleen maar in en uit te lopen.
1 Thoughtful Thursday | In gesprek met Markus Konings Alyssa Vogelaar 16 mei 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Markus Konings, CEO van Sandenburg concept creation & DST experience agency.
0 Thoughtful Thursday | In gesprek met Julie Munneke Alyssa Vogelaar 25 april 2024 Webinars Deze week te gast in Thoughtful Thursday: Julie Munneke, Founder van Tiny Library.
2 Thoughtful Thursday | In gesprek met Maarten Mantje Alyssa Vogelaar 11 april 2024 Webinars Deze keer te gast bij Thoughtful Thursday: Maarten Mantje, Founder van The Only Constant én expert op het gebied van AI.
2 “We lopen 15 jaar achter op wat de Chinese techgiganten doen!” Dirk Mulder 12 augustus 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder gaat in gesprek met John Lin, China Specialist. China staat wereldwijd bekend als voorloper op het gebied van AI.
2 Chinese platformen helpen mkb-bedrijven wereldwijd te verkopen!” Dirk Mulder 5 augustus 2024 Podcasts ING Sector Banker Dirk Mulder in gesprek met Ed Sander, China tech researcher en China Specialist.
1 “Daar is mijn aversie tegen plastic ontstaan!” Dirk Mulder 21 juni 2024 Podcasts Elk jaar belanden 1,5 miljard plastic tandpasta tubes op stortplaatsen en in onze oceanen. Daarom wil Smyle badkamers vrij van plastic maken.
1 Hoe behaalt de mode-industrie de ambitieuze duurzaamheidsdoelen? Celine Suijkerbuijk 17 april 2024 Reports Uit analyse van McKinsey blijkt dat tweederde van de merken achterloopt op haar doelstellingen en 40% de uitstoot ziet toenemen sinds deze doelen zijn gesteld.
1 Retail Outlook Executive Research 2024 Retail Outlook 10 april 2024 Reports Inzichten en verwachtingen van Nederlandse retail executives.
0 Retailmedia-onderzoek: branding en externe adverteerders Retail Outlook 2 april 2024 Reports Insiders voorspellen dat de Nederlandse retailmediamarkt binnen enkele jaren een waarde van 750 miljoen euro zal bereiken, volgens het Emerce Retailmediarapport 2024.
0 Winkelbezoek Tomo | Mall of the Netherlands ruben broodcoorens 24 maart 2023 Stores Dit is een winkel waar je alleen duurzame merken kunt vinden in Westfield Mall of the Netherlands en biedt een prachtige selectie van gevestigde en nieuwe merken.
0 Virtual Store Tour: NIO House Oslo Retail Outlook 19 januari 2022 Stores NIO House in Oslo is de eerste Europese flagship van de Chinese autoleverancier NIO. Loop een virtueel rondje door deze innovatieve store!
0 Virtual Store Tour: Ralph Lauren in Milaan Retail Outlook 4 januari 2022 Stores Ontdek deze prachtige flagshipstore van modemerk Ralph Lauren in Milaan.
0 Breaking Brands | Good Foot Delivery, BikeFlip & Binstar Retail Outlook 26 februari 2024 Blogs Raak geïnspireerd door innovatieve concepten! Deze blog staat in het teken van de trend A Better World, met cases van Good Foot Delivery, BikeFlip en Binstar.
0 Nederlanders willen duurzamer, toch let maar 33% op keurmerken Retail Outlook 5 augustus 2022 Blogs Veel Nederlanders maken zich wel eens zorgen over het klimaat en gelijke kansen. Toch blijkt het een stuk lastiger om hier daadwerkelijk naar te handelen.
0 Verticalisering. Wie pakt de regie? Olaf Zwijnenburg 5 juli 2022 Blogs Steeds meer partijen strijden om hetzelfde: de controle en regie over de waardeketen.
74 Nieuwe app voor duurzame mannenmode Retail Outlook 9 november 2020 74 Trends Manchelot Mode App duurzaamheid Mancelot komt met een duurzame mannenmode app: elk kledingstuk die via deze app wordt aangeboden, voldoet aan alle keurmerken op zowel organisch als sociaal verantwoord vlak.
109 Picnic introduceert nieuwe, directe betaalmethode: Picnic Pay Retail Outlook 9 november 2020 109 Trends Picnic Rabobank Adyen Mastercard Betalen Partnership Convenience Er zijn geen meerdere stappen meer nodig met een paslezer of bank-app: online supermarkt Picnic start een pilot voor direct betalen.
88 Primeur voor C&A: TikTok etalage in België Retail Outlook 6 november 2020 88 Trends C&A fashion TikTok digitalisering Naar aanleiding van de heropening van de vernieuwde flagshipstore in Antwerpen heeft C&A een TikTok-etalage geplaatst.
67 De Bijenkorf zamelt kleding in voor Stichting Dress for Success Retail Outlook 5 november 2020 67 Trends De bijenkorf Warenhuis Inzameling Verantwoord Ondernemen Met de feestdagen in het vooruitzicht wil De Bijenkorf iets teruggeven aan de maatschappij: klanten kunnen daarom de hele maand november hun feestelijke dameskleding afgeven bij de speciale inleverpunten in de warenhuizen.
70 L'Oréal Paris lanceert digitale make-up tool Retail Outlook 5 november 2020 70 Trends L'Oréal Paris beauty digitalisering L'Oréal Paris heeft een interactieve digitale make-up-lijn gelanceerd.
64 Estée Lauder bereikt de klant dankzij Spotify en Google Home Retail Outlook 4 november 2020 64 Trends Estée Lauder Spotify google omnichannel direct-to-consumer gezichtverzorging corona Een unieke marketing ervaring creëeren in tijden van de coronapandemie is een uitdaging, maar Estée Lauder weet de klant op een unieke manier te bereiken door o.a. afspeellijsten, augmented reality (AR), videospellen, hashtag-uitdagingen op social media en livestreams.
65 Vegetarische burgers nu ook langs de weg dankzij Shell Retail Outlook 4 november 2020 65 Trends Shell food vega duurzaamheid De innovatieve vleesvervanger bestaat volledig uit natuurlijke en plantaardige ingrediënten.
95 Coolblue start met verkoop laadpalen Retail Outlook 3 november 2020 95 Trends Coolblue Innovatie duurzaamheid Laadpalen Coolblue begint vanaf deze week met de verkoop en installatie van laadpalen.
91 PostNL en Allsafe bundelen krachten Retail Outlook 3 november 2020 91 Trends PostNL Allsafe Service Pakketten PostNL en Allsafe starten met een nieuwe webshop-snelservice.